petek, 6. september 2024

Znani mehiški igralec je napovedal svojo upokojitev

Foto: Televisa

S šestimi desetletji uspešne poklicne poti se lahko Juan Ferrara pohvali z brezhibno kariero, v kateri je pokazal svojo kakovost in profesionalnost pri vsakem projektu, v katerem je sodeloval. Večkrat je nastopil v glavnih ali pa zelo pomembnih vlogah, s katerimi si je izboril številne oboževalce. Zdaj igralec napoveduje svojo upokojitev, da bi se lahko posvetil uživanju življenja. Svoje slovo bo proslavil z glavno vlogo v gledališki predstavi No te vayas sin decir adiós.

"Ena od stvari je, da si želim spoznati svet. Do zdaj te možnosti nisem imel, saj sem ves čas delal. V zadnji gledališki predstavi sem nastopal sedem let brez počitka. Praktično sem bil že upokojen, ko mi je nečak poslal ta projekt in nameraval sem ga producirati, potem sem govoril z Jorgejem Ortizom de Pinedom, s katerim sva na koncu združila moči v vlogi producentov. To je bila gledališka igra, ki me je spravilo iz hiše," je na premieri svoje nove in hkrati tudi zadnje gledališke igre razkril igralec.

Foto: Televisa

80-letni igralec popolnoma izključuje možnost, da bi po tej gledališki igri še kdaj stopil na oder ali pred kamere, saj je prepričan, da za njegov profil igralca ni več ustreznih ponudb za delo. "Srečen sem in zelo hvaležen. Moj namen je bil poljubiti oder, a bi mi potem v obraz vrgli 'ti nisi papež', tako da sem si raje premislil," se je pošalil.

"V bistvu na televiziji in velikih platnih ni dobrih vlog za ljudi mojih starosti. Vse je namenjeno mlajšim generacijam. Svet je postal preveč zapleten. Številne stvari so, ki jih sploh ne razumem več. Mislim, da je Mehika zelo mladostna država. Kar se dogaja do 40. leta, je nekaj zanimivega, po 40. pa nikogar ne zanima več, kaj se dogaja," je priznal.

Juan Ferrara zapušča pomembno zapuščino v svojih projektih, pri nas pa lahko v tem trenutku uživamo v njegovem delu Franca Coluccija v mladinski telenoveli Rebelde.

Ni komentarjev:

Objavite komentar