petek, 20. september 2024

Na televiziji je proslavil veliko novico

Foto: Telemundo

Fernando Colunga se običajno ne pojavlja na televiziji, niti ni znan po tem, da bi dajal intervjuje. Razen seveda v primeru, ko promovira katerega izmed svojih projektov, kot je to storil pred nekaj meseci s Telemundovo zgodovinsko serijo El conde: amor y honor. V nasprotnem primeru je zelo diskreten in se v javnosti ne pojavlja. V sredo je zaradi posebnega razloga naredil izjemo.

Na presenečenje javnosti je priljubljeni zvezdnik telenovel obiskal oddajo Al rojo vivo (Telemundo), kjer je proslavil pomembno in posebno novico. Fernando je obiskal studio oddaje, ki jo vodita Lourdes Stephen in Jessica Carrillo, da bi proslavil uspeh zgoraj omenjene zgodovinske serije, namreč gre za najbolj gledan projekt na špansko-govoreči televiziji. Prehiteli so vse telenovele ter celo šport v svojem urniku predvajanja. "Odločitev premiere na Telemundu si vsako epizodo ogleda dobrih 1,1 milijona ljudi," so zapisali o seriji, v kateri si Fernando glavno vlogo deli z Ano Brendo Contreras.

Foto: Instagram Telemundo

"Zelo sem vesel odziva gledalcev, kajti kot vedno pravim, našega dela ne bi bilo brez gledalcev, njim se moramo zahvaliti, da film ali serija postaneta uspešna. In ta moj obisk je namenjen temu, da se zahvalim celotni tehnični ekipi, ki je neutrudno delala z nami, vsem tistim, ki so nam pomagali za kamero in so skrbeli, da nam je bilo udobno. Predvsem pa hvala gledalcem, za katere vsi igralci delamo. To izrekam v imenu vseh mojih soigralcev, saj smo vsi v ta projekt vložili dušo in srce. Delali smo v ekipi in rezultati so zdaj jasno vidni,"
je dejal priznani igralec.

Pri 58. letih starosti je Fernando razkril, da preživlja lepe trenutke. "Hvaležen sem življenju, vsem rezultatom mojega dela, družini. Vse kar doživljam lepega, se mi zdi, da se odraža v mojem delu, kar mi da energijo in drugo perspektivo. Doživljam lepe trenutke, hvaležen se za vse blagoslove, ki sem jih deležen. Vedno sem govoril, da ima življenje vzpone in padce, najbolj pomembno je, da se trudimo ostati pozitivni in poskrbeti, da je več vzponov kot padcev" je še dodal igralec.

Ob tem ni niti malo namignil ali je v govoricah, da je pred nekaj tedni prvič postal oče, kaj resnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar