nedelja, 1. september 2024

V Italiji je bil nagrajen za najboljšega mednarodnega igralca

Foto: Instagram İbrahim Çelikkol

Uspešni in priljubljeni igralec İbrahim Çelikkol se je v petek udeležil novinarske konference na podelitvi nagrad Kineo, na katerih je prejel nagrado za najboljšega mednarodnega igralca. Pred podelitvijo se je turški zvezdnik skupaj z ostalimi nagrajenci sprehodil po rdeči preprogi, kjer je bil deležen velikega navdušenja svojih oboževalcev.

İbrahim je kar nekaj minut namenil fotografiranju z oboževalci in podpisovanju avtogramov, celotno dogajanje pa so v živo prenašali na programu Rai. Seveda je celotna prireditev postala toliko slajša, ko je turški igralec, ki ga lahko pri nas trenutno spremljamo v glavni vlogi serije Usodna ljubezen (Doğduğun Ev Kaderindir), za svoje delo prejel nagrado.

Foto: La repubblica

Nagrado mu je podelila članica Zlatih globusov, Silvia Bizio, 42-letni igralec pa je svoj govor zahvale povedal v italijanskem jeziku. "Ko sem šele začenjal svojo igralsko kariero, si niti v najbolj divjih sanjah ne bi mogel predstavljati, da bom nekoč stal tukaj. Vedno me je zanimalo, kaj bi lahko bila najboljša različica mene, in to mi je pomagalo pri mojem razvoju in spremembah, ki sem jih bil deležen. Toda ena stvar, ki je ves ta čas ostala ista, je to, da sem še vedno samo jaz v svoji najbolj iskreni in pristni obliki. Takšen, kot je bil İbrahim pri 17. letih, takšen je İbrahim tudi danes in takšen bo İbrahim tudi v prihodnosti. Hvala, ker ste prepoznali in sprejeli tega İbrahima. Danes je ta nagrada, ki ste mi jo podelili, nagrada za to pristnost in iskrenost. Hvala vsem predstavnikom Kineo Awards, ker menijo, da sem vreden te nagrade," je povedal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar