četrtek, 5. september 2024

Sredi sodnega procesa obiskuje terapije

Foto: Instagram Livia Brito

Livia Brito je priznala, da potrebuje strokovno pomoč, da bi lahko obvladala situacijo in kritike svojih sledilcev. Na srečanju z mehiškimi mediji, je zvezdnica telenovel razkrila, da že nekaj let hodi na terapije. "Morala sem opraviti veliko terapij, predelati veliko stvari," je dejala.

Presenetila je s priznanjem, da je bila pred zdravljenjem potopljena v zapleteno depresijo, ki je prevladovala v njenem življenju. "V preteklosti sem res veliko jokala, zdaj s terapijo in psihološkimi seansami, z mojo družino in mojimi psi, tega skorajda ne počnem več," je pojasnila.

Foto: Instagram Livia Brito

Livia je izjavila, da z novinarji nima težav, vendar se ne čuti dolžne, da jim priskoči na pomoč, kadar koli si tega zaželijo. Njena odločitev, da se z novinarji ne pogovarja, ne odraža nevljudnosti, temveč preprosto nima vedno časa ali želje za to. "Ne vabim novinarjev, da mi sledijo ali me ujamejo na kakšni ulici. Če nočem govoriti z njimi, nisem nesramna, ampak včasih preprosto nimam časa ali pa se z njimi preprosto ne želim pogovarjati," je poudarila.

Za konec je igralka priznala, da se je pripravljena vrniti pred kamere, obenem pa naj bi se ji že obetal nov projekt. "Načrti za mojo vrnitev pred kamere so že v teku. Na obzorju že imamo nov projekt," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar