ponedeljek, 16. september 2024

Pripravljena je, da znova postane mama

Foto: Instagram Maite Perroni

Po številnih govoricah, da pričakuje drugega otroka, je Maite Perroni spregovorila o tej temi. V nedavnem intervjuju za oddajo Hoy día na Telemundu je igralka in pevka razkrila, kako je doživljala svoj proces kot novopečena mamica, hkrati pa je razkrila, ali si želi svojo družino še povečati ali ne.

"Zame je bil to res čudovit proces. V materinstvu res uživam in to je zame povsem novo odkritje. Danes brez dvoma v mojem življenju ni pomembnejše stvari od moje hčerko, moje družine," je dejala mehiška zvezdnica.

Foto: Instagram Maite Perroni

Prav tako je pojasnila, da je v tem obdobju svojega življenja lahko računala na veliko podporo družine. "Na srečo sem bila v tem procesu deležna velike opore, vendar je to instinktivna stvar, instinkt je lahko stvar, ki se zgodi in se tega naučiš, vendar je tudi stvar, ki je v tebi in se preprosto zgodi," je dodala.

Kar se tiče možnosti, da bi znova postala mama, Maite pravi, da je odprta za to možnost. "Iskreno povedano si nisem nikoli postavila meje, koliko otrok si želim imeti. Karkoli mi bo Bog naklonil, bo v redu. Če bo prišel še kakšen otrok, super, če ne, pa je tudi v redu," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar