četrtek, 19. september 2024

Razkrila je, koliko denarja zasluži v svojem novem podjetju

Foto: Alexander Tamargo/Getty Images for Sony Pictures Entertainment

Ximena Duque je vedno zaupala svoji viziji in se nikoli ni bala izzivov. Z odločnostjo je igralka in podjetnica kolumbijskih korenin, ki se že nekaj let ne udejstvuje v igralskem poklicu, uspela uresničiti vse cilje, ki si jih je zadala. V želji, da bi še naprej rasla in pozitivno vplivala na življenja tako, da bi drugim ženskam pomagala pri ustvarjanju njihovih lastnih digitalnih podjetjih, je Ximena pred meseci zapustila svoje staro podjetje Monat in se pridružila drugemu podjetju za neposredno prodajo lepotnih izdelkov, Farmasi.

Z namenom, da navduši svoje sledilce in jim pokaže, da je ta poslovni model resničen, je nekdanja Telemundova igralka pred nekaj dnevi na družbenih omrežjih razkrila vsote denarja, ki jih je prejela v prvih dveh mesecih dela v novem podjetju. "Moj prvi ček pri Farmasi je znašal 34.309,77 $. Prejšnji mesec je znesek znašal skoraj 70.000 $. To je preveč močno, preveč resnično. Verjemite mi, če vam pokažem nekaj tako osebnega, je to zato, ker vem, da obstajajo ljudje, ki dvomijo o tem poslovnem modelu, in če sem zaslužila oliko denarja, je to zato, ker tudi moji ljudje služijo," je presenetila z razkritjem. Zadnji ček, ki ga je prejela v svojem starem podjetju, je znašal dobrih 26,170.06 $.

Foto: Instagram Ximena Duque

"To je resnično. Če ste slišali govorice, da je bila Ximena plačana, da je šla v Farmasi, prenehajte verjeti v zgodbice. Sem sem prišla delat, nisem nič bolj posebna od katere koli druge zaposlene. To je resničnost. Če sem videla to priložnost, je to zato, ker je tukaj več denarja, ker je vodstvo odlično, ker je na voljo preglednost in ker so na voljo čudovite stvari, ki so potrebne za napredek v tej industriji. To delim izključno zato, da vas navdihnem, da verjamete vase in se borite za svoje sanje," je dala jasno vedeti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar