sreda, 18. september 2024

Razkrila je, zakaj si ne želi postati mama: "Nimam več želje po materinstvu"

Foto: Instagram Mariana Seoane

Oboževalci priljubljene igralke in pevke Mariane Seoane so se v zadnjem času spraševali, kdaj se bi njihova vzornica odločila za naraščaj. Toda 48 let življenja je bilo za igralko dovolj, da se je prepričala, da materinstvo ni zanjo. Zdaj je mehiška zvezdnica tudi pojasnila, zakaj se je odpovedala materinstvu in kako zadovoljna je s svojo odločitvijo.

"Še vedno si želim najti partnerja, vendar je prišel čas, ko si ne želim več postati mama. To je odločitev, ki jo imam pravico sprejeti," je zvezdnica dejala pred kamerami oddaje De primera mano, ki se predvaja na programu Imagen TV.

Ob tem je poudarila, da se zaradi svoje odločitve ne počuti kot manjvredne ženska. "Ker nikoli ne bom mama, se mi ne zdi zadosten razlog, da bi bila manj ženska, ali neizpopolnjena. Želim si, da ljudje to vedo. To je za vse tiste ženske, ki so si želele postati mame, a to niso nikoli postale, ker niso mogle imeti otrok, ali pa so se odločile, da jih ne bodo imele, kakršen je tudi moj primer," je dodala.

Foto: Instagram Mariana Seoane

Mariana je priznala, da si je želela postati mama, vendar ni našla pravega partnerja, s katerim bi to željo lahko tudi uresničila. "Želela sem si ustvariti družino, želela sem si najti moškega, s katerim bi imela otroke. Vidim, kako trpijo mame samohranilke, katere neizmerno občudujem," je priznala.

Velika zlobnica telenovel je ob tej priložnosti rudi razkrila, da je dala zamrzniti svoja jajčeca, da bi jih nekoč uporabila, a to ni bilo mogoče. "Ko so me toliko spraševali, kdaj bom imela otroke, sem pri 38. letih starosti dala zamrzniti svoja jajčeca. Ko so mi jih odstranili, smo našli tri dobre primerke, ki so ustrezali zamrznitvi. Ko se je moja sestra trudila zanositi, mi je svetovala, naj preverim, kako je z mojimi jajčeca, saj se lahko še vedno odločim zanositi preko nadomestne matere. Preverili smo jih in niso bila dobro. Bog že ve, kakšen je njegov načrt," je priznala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar