torek, 24. september 2024

Incorregibles je naslov nove Televisine serije

Foto: Instagram Violeta Isfel

Pri Televisi se močno trudijo svojim gledalcem nuditi kakovostne projekte. Incorregibles de Santa Martha je naslov njihove nove serije, na katero stavijo. Gre za komedijo, ki naj bi se kmalu pričela predvajati na mehiških televizijskih zaslonih.

"Gre za zabavno serijo, v kateri v glavni vlogi nastopa moj sin, jaz pa sem dobila to čast, da nastopim v vlogi njegove mame. Kako sem navdušena! Ponosna sem, da sem lahko del tega projekta. Ne smete ga zamuditi," je projekt komentirala Violeta Isfel.

Foto: Instagram Omar Isfel

Med igralsko zasedbo so se med drugim uvrstili Violeta Isfel, Omar Isfel, Luz Edith Rojas, Armida Delgadillo Torres, Alejandro Raffel, Siouzana Melikian, Poker Man in Sofía Zavala.

Premiera serije na mehiških televizijskih zaslonih bo 11. novembra 2024.

Ni komentarjev:

Objavite komentar