ponedeljek, 16. september 2024

Hodi po stopinjah svojega očeta: "Odraščal sem s temi temelji"

Foto: Instagram Brandon Peniche

Brandon Peniche, ki je pred kratkim s svojim očetom Arturom Penichejem sodeloval v telenoveli La historia de Juana, je priznal, da si želi slediti očetovim stopinjam in nadaljevati njegovo zapuščino. Kot je povedal v enem izmed intervjujev za mehiške medije, je bila očetova zapuščina eden izmed njegovih največjih virov navdiha.

"Moj oček je eden tistih ljudi, ki zelo spoštuje igralski poklic. S tem spoštovanjem sem odraščal, tega sem se najverjetneje naučil že kot dojenček. Odraščal sem s temi osnovami in to je nekaj, kar sem vedno nosil v mislih s seboj in mislim, da sem s svojim delom in predanostjo to tudi pokazal," je razkril v intervjuju za časopis El debate.

V tem smislu je zvezdnik telenovel priznal, da je bil oče njegov vir navdiha. "Kar me je navdihnilo pri mojem očetu, je njegova disciplina in velika ljubezen do tega poklica," je nadaljeval.

Foto: Instagram Brandon Peniche

Brandon je ob tem poudaril, da njegov namen nikoli ni bil tekmovati z Arturom, ravno nasprotno. "Nikoli nisem želel tekmovati s svojim očetom, nikoli nisem želel tekmovati s katerim koli od mojih od soigralcev. Zelo jasno vem, kam grem in kam si želim priti," je dejal.

Za konec je 38-letni igralec povedal, da ga njegovo delo še vedno navdušuje, zato se je pripravljen pognati po poti, ki ga bo vodila do njegovih zastavljenih ciljev. "Premikam se korak po korak, a so moji koraki močni in z nogami stojim trdno na tleh. Uživam v tem potovanju in to je bistvo življenja, uživanje v potovanju," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar