torek, 17. september 2024

Spregovorila je o svoji vrnitvi na televizijske zaslone: "To je popoln projekt"

Foto: Instagram Anahí

Po dolgih letih odsotnosti iz televizijskih zaslonov je prišel čas, da se vrne. Anahí je bila pred kratkim potrjena kot raziskovalka/preiskovalka glasbenega resničnostnega šova '¿Quién es la máscara?'. Zdaj je o tem tudi prvič javno spregovorila.

Članica glasbene skupine RBD je priznala, da se ni imela namena vrniti na televizijske zaslone, a sta jo njena sinova, Manuel in Emiliano, spodbudila k temu. "To je popoln projekt. Moral je biti točno takšen projekt, družinski projekt, kamor lahko na delo s seboj vzamem svoja sinova, ne da bi jima morala pokriti ušesa ali paziti na stvari, ki jih ne smeta videti," je mehiška zvezdnica razkrila v pogovoru za revijo Quién.

Foto: Instagram Anahí

Ob tem je razkrila, da sta njena (7-letni in 4-letni) sinova bila tista, ki sta odobrila njeno vrnitev na televizijske zaslone. "Ona dva sta sprejela odločitev. Jaz sem jima povedala, kakšno ponudbo sem dobila in ju prosila za njuni mnenji. Povedla sem ju pred televizijo in jima pokazala nekaj oddaj. Ne morem vam pojasniti njunega navdušenja, ko sta videla maske," je dejala.

Za konec je Anahí priznala, da za razliko od časa pred 13. leti, danes dobro ve, katere so njene prioritete v svetu blišča in zabave, zato tudi ve, kakšne projekte bo sprejela in katerih ne. "Brez dvoma si želim sodelovati v projektih, ki me ganejo, ki me bodo osrečili. Dokler je to jasno, lahko naredimo tisoč stvari, se pustimo presenetiti ali presenetimo ljudi, katere imamo radi. Jaz ne delam več načrtov. Prepustim se toku in uživam. Če bi me lani vprašali ali se bom vrnila v snemalne forume, bi bil moj odgovor tukaj ne. Poglejte me zdaj. Sem srečna, navdušena, v pričakovanju. Ko nehamo delati načrte in se prepustimo toku, nas vesolje preseneti," je zaključila priljubljena zvezdnica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar