sreda, 11. september 2024

Ponovno se vrača k vlogam zlobnic

Foto: Instagram Laura Carmine

Po brezhibnem delu, ki ga je opravila v seriji Juegos interrumpidos, se igralka Laura Carmine že pripravlja na nov projekt. Pred kratkim je Laura za Televisa Espectáculos potrdila svoje sodelovanje v telenoveli Amar, novem projektu producenta Ignacia Sade, v kateri bo znova stopila v čevlje zlobnice.

"Zelo sem vesela, saj sem v zadnji vlogi zlobnice nastopila ravno v Nachovem projektu Mi adorable maldición. Takrat sem si rekla, da je prišel čas, da naredim premor z vlogami zlobnic, da bom lahko počela druge stvari, ki ste jih že lahko videli v zadnjih nekaj letih. Ko so me zdaj povabili na avdicijo za vlogo zlobnice, sem se je brez razmišljanja udeležila," je povedala.

Umetnica je omenila tudi glavna igralca in povedala, da ima oba zelo rada. "Eva je že dolga leta moja prijateljica. Ko je ona delala svoje prve korake, sem jaz že bila nekoliko bolj znana igralka. Zelo dobro se razumeva. Tudi z Davidom sva nazadnje sodelovala v telenoveli Vencer la ausencia, zato ga obožujem z vsem svojim bitjem," je dejala.

Foto: Instagram Laura Carmine

V zvezi s svojim likom je 41-letna igralka sporočila, da bo stopila v čevlje Erike, slabe in neusmiljene ženske. "Erika je ženska, kateri primanjkuje ljubezni družine. Ima veliko pomanjkljivosti, bila je zapuščena in zavrnjena, niti sanjalo se ji ni, da se to dogaja mnogim ljudem v resničnem življenju. To so situacije, ki ti, če v življenju ne delaš na sebi, prinesejo težave," je razkrila.

Za konec je zagotovila, da je že pripravljena na snemanja, ki se bodo 30. septembra začela na eni izmed mehiških plaž. "Od maja nisem bila na plaži. No, jaz sem iz Portorika, tako da sem vse življenje živela na plaži. Povsem sem bela, potrebujem sonce, plažo in pesek. Res sem že pripravljena na to," je sklenila pred kamerami omenjenega medija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar