torek, 3. september 2024

Ikonični lik Adriane Arango v kolumbijski telenoveli Klass 95

Foto: Instagram Adriana Arango

Kolumbijska igralka Adriana Arango se je pretekli torek na televizijske zaslone vrnila z eno pomembnih vlog v novi telenoveli Klass 95. V intervjuju z novinarjem Carlosom Ochoo je igralka razkrila, da je tokrat stopila v čevlje novinarke.

"Trudila sem se biti čim večja čveka, iskalka govoric in čim bolj strupena kača. To je bila velika stvar, biti direktorica revije. Moč resnice sem imela v svojih rokah. Vpletene je veliko politike, denarja, žensk, lepote. Ta direktorica je lahko počela, kar je je bilo volja," je dejala.

Glede zapleta zgodbe je omenila, da bo glavna junakinja te telenovele ustvarila majhno revolucijo v svetu mode. "Glavni liki pridejo ustvariti pravo revolucijo v svetu mode. Shaio in njene sestre spreminjajo svet in način, kako ženske gledamo nase. Všeč mi je tema te zgodbe," je priznala.

Foto: Instagram Adriana Arango

Nova telenovela produkcisjke hiše Caracol Televisión je umeščena v 90. leta prejšnjega stoletja in poudarja žensko moč kolumbijskih žensk.

Zgodba se osredotoča na Shaio Domínguez, čigar poslanstvo je odkriti talente najlepših žensk v državi in ​​da bi to dosegla, s pomočjo sestre in sestrične ustvari modno agencijo. Vse tri ženske postanejo druga drugi največja opora.

Adriana Arango je nedavno sodelovala v drugi sezoni serije La primera vez, ki jo je produkcijska hiša Caracol Televisión pripravila za Netflix. Ob tem je omenila, kako hvaležna je bila za pomembnost, ki jo je njen lik imel v omenjenem projektu. "Rada sem igrala lik Alice v seriji La primera vez. Bila sem zelo ponosna. Predvsem je bil prizor, ki je govoril o materinstvu in o tem, kako je, počutila sem se kot feministka," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar