nedelja, 15. september 2024

Mehiška zvezdnica ima staro poškodbo, ki se kar noče pozdraviti

Foto: Instagram Leticia Calderón

Pozornost javnosti je pritegnilo dejstvo, da se Leticia Calderón v javnosti že nekaj časa pojavlja s povojem na nogi. Seveda so mediji igralko ob prvi priložnosti povprašali o tem in razkrili, da gre za stanje, s katerim se igralka spopada že več mesecev.

"Pred časom sem padla na potovanju na Japonskem in poškodba se še vedno ni zacelila. Marca sem padla v Hirošimi, ko smo nameravali vstopiti v muzej. In poškodba se mi ni pozdravila. Zdravnik mi je ponovno predpisal uporabo elastičnega povoja, nekaj mazil in vaj, vendar se zadeva ne izboljša," je pojasnila pred kamerami oddaje De primera mano (Imagen TV).

Glede tega, ali bi se ta težava lahko poslabšala do te mere, da bi morali opraviti kirurški poseg, je priljubljena mehiška zvezdnica to možnost popolnoma izključila. "Ne, ne, ne potrebujem operacije. Mislim, da je kriva kita, ker kost ni poškodovana. Ni šlo za zlom ali zvin, imela sem rentgensko slikanje. Zdi se, da je tetiva. To so posledice starosti. Na mrazu še bolj boli, čeprav ne nosim visokih pet," je omenila.


Lety, ki se je prireditve, na kateri so jo mediji ujeli, udeležila v spremstvu sina Luciana, ki ima Downov sindrom, se je pohvalila, kako ponosna je na fantove dosežke, katerega je vzgojila, da bi bil čim bolj samostojen. "Vesela sem, zelo ponosna. Pridobil si je diplomo iz odličnosti in vodenja, ki jo je opravil na univerzi. Poleg tega študira tudi gastronomijo in bo študij letos tudi zaključil. Moramo jih podpirati, jim pomagamo narediti domače naloge in jih vozimo. Velikokrat z njim ostanem na kosilu, ko cel popoldan preživi na univerzi. Želi si to narediti in potrebno mu je izkazati vso podporo. Veliko pa ga tudi pustim, ker se mora naučiti delati stvari zase. Če me prosi za pomoč, ve, da ga bom z veseljem podprla, a se trudim, da bi bil čim bolj samostojen," je omenila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar