nedelja, 8. september 2024

Brez dlake na jeziku je spregovorila o svoji izgubi nedolžnosti

Foto: Instagram Adamari López

Na voljo je nova epizoda podkasta Ada y Chiqui De Show. In to kakšna epizoda. Gostiteljici podkasta, Adamari López in Chiquibaby, sta znova dali vse od sebe in odkrito spregovorili o eni od tem, ki vzbuja največ radovednosti: izguba nedolžnosti.

Ne samo, da sta delili svoje prve spolne izkušnje in razkrili ali so bile le te dobre ali slabe, spregovorili sta tudi o drugih vidikih življenja. Največ zanimanja pri gledalcih je pričakovano požela tema o izgubi nedolžnosti. Kako, kdaj, s kom?

Foto: Instagram Adamari López

Ganljiva je bila izpoved Adamari López, ki v Urugvaju snema televizijsko oddajo '¿Quién caerá?'. Igralka in televizijska voditeljica je razkrila podrobnosti o tem, kako je bilo tisto prvo intimno srečanje. "Moj prvič je bil spektakularen. To sem naredila s pravo osebo, z moškim, za katerega čutim, da me je imel rad, v katerega sem bila zaljubljena, ki je z menoj ravnal potrpežljivo in mirno, saj se to ne zgodi kar tako. Pazil je, da me ne bi poškodoval. To je bil zelo lep odnos, ki je trajal dolgo in še danes nanj gledam z veliko ljubezni," je priznala.

Chiquibaby je na drugi strani brez težav priznala, da njen prvič ni bil preveč dober. "Moj prvič se je zgodil, vendar ni bilo dobro," je odločno dejala, a je bila pozneje deležna trenutkov in izkušenj, ki so to nadomestile.

Ni komentarjev:

Objavite komentar