ponedeljek, 16. september 2024

Hči Daniele Castro je razkrila s kakšnimi zdravstvenimibtežavami se sooča in zakaj se ni odločila za drugo operacijo

Foto: Instagram Alexa Castro

Hči Daniele Castro, Alexa Castro, je potrdila govorice, da ima pod jezikom še vedno benigni tumor, zaradi česar bi morala v najkrajšem možnem času na drugo operacijo. Mladenka je pred kamerami oddaje Venga la alegría povedala, da je zatrdlina ne moti, a jo je potrebno odstraniti.

"Ne gre za resno stvar, vendar je potrebno zatrdlino vseeno odstraniti. Operirati bi se morala od nosu do jezika, ker se je pojavil majhen benigni tumorček," je razkrila.

Pevka je razkrila, da bo zanjo to že druga operacija, saj prva ni bila tako zelo uspešna. "Enkrat so me že operirali in odstranili bulico, a se je znova pojavila," je pojasnila.

Foto: Instagram Alexa Castro

Alexa je dodala, da pomanjkanje kisika vpliva na njene vaje, saj med petjem in plesom ne uspe priti do zadostne količine kisika, njeno dihanje je precej oteženo. "Ko sem na vajah, plešem in nenadoma ostanem brez kisika. Čutim potrebo po tem, da globoko zajamem zrak, a do njega ne pridem," je dodala.

Hči priznane igralke je izpostavila, da si želi podpore svoje mame, preden znova stopi v operacijsko sobo. "Hočem, da je mama doma ob meni, zato se še nisem odločila za operacijo. Medtem so mi dali veliko zdravil. V nos si moram dati štiri spreje in zdravila, zato sem trenutno še dobro," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar