torek, 17. september 2024

Težka življenjska zgodba Bárbara Mori, ki vključuje tudi alkohol

Foto: Instagram Bárbara Mori

Bárbara Mori je pred kratkim zelo odprto spregovorila o svojih težavah z alkoholom. Zvezdnica serije Los azules je brez dlake na jeziku spregovorila o eni najbolj temačnih epizod svojega življenja. Med pogovorom z Romino Sacre za podrast Sensibles y chingonas, se je Bárbara vrnila v preteklost in obudila spomin na očeta, ki je skozi njeno odraščanje vsakodnevno prekomerno užival alkohol. Sčasoma je odkrila, da se tudi sama sooča z isto zasvojenostjo.

"Moj oče je bil alkoholik. Ko je bil vinjen, je postal zelo nasilen. Zato nas je tako mučil in pretepal. Toda njegova zasvojenost je bila drugačna od moje. Njegova zasvojenost je poskrbela, da se je znašal nad nami. Jaz sem pila, vendar nikoli nisem bila nasilna. Meni so se dogajale druge stvari," je omenila.

Omenila je, da je sama, za razliko od svojega očeta, v času vinjenosti postala bolj vesela, bolj zabavna. "Ko sem bila pijana, sem bila zelo zabavna in navdušena nad vsem. Imela sem se lepo," je priznala.

Foto: Apple TV

Sčasoma je opazila, da je po pijači pričela posegati veliko prepogosto, zato se je odločila poiskati pomoč. "Alkohol je začel imeti velik vpliv name. Ko sem ga zaužila preveč, so se mi začele pojavljati luknje v spominu, da o vsem, kar sem počela, sploh ne govorim. Ko se mi je to zgodilo tretjič, sem si rekla, dovolj je bilo. Če sama ne bim poskrbela zase, tega ne bo naredil nihče drug," je priznala.

Ko je sprejela to odločitev, so se številni ljudje, ki jih je smatrala za prijatelje, obrnili stran in jo zapustili. Danes jim je za to neizmerno hvaležna. "Ko rečeš, da je bilo dovolj nečesa, ker ti to škoduje, se tega tudi držiš, saj na prvo mesto postaviš svoje dobro počutje. Tako skleneš dogovor s svojim dobrim počutjem, četudi se ves svet okoli tebe zruši. V trenutku, ko začneš govoriti svojo resnico, vidiš odziv ljudi, ki te obkrožajo," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar