četrtek, 26. september 2024

Pripravljena je na svojo prvo ponudbo za delo

Foto: Instagram Paula Levy

Ko je Mariana Levy umrla, je zapustila tri otroke, Mario, Paulo in Joséja Emilia. Prvo je vzgojila njena babica Talina Fernández, ker je bila deklica spočeta v igralkinem prvem zakonu z Arielom Lópezom Padillo, ki po ločitvi ni skrbel za svojo hčerko.

Najmlajši otroci so bili rojeni v času Marianinega drugega zakona s Joséjem Marío Fernándezom. Ko so bili še majhni, je po mamini smrti zanje skrbela mehiška pevka Ana Bárbara, ki se je kasneje tudi poročila z Marianinim ovdovelim možem. Čas je minil in otroci so ubrali svoje poti v svet. In Paula je tista, ki si želi svojo pot utreti v igralskem poklicu. "Prišla sem na avdicijo, to je vse, kar lahko povem. Upam, da me bodo izbrali, občutek imam, da sem dobro opravila svoje delo, tako da sem zadovoljna," je medijem ob odhodu s Televise razkrila Paula Levy.

Foto: Instagram Paula Levy

"Počutila sem se srečno, zelo varno. Občutek imam, da sem se dobro odrezala, vse je otekalo tekoče. Bilo mi je udobno in upam, da bom postala del projekta. Ne vem, koliko lahko povem, a bom vseeno povedala, da sem prišla na avdicijo za serijo. Projekt bo izvrsten, ne glede na to ali bom nastopila v njem ali ne," ja dodala.

Dekle je jasno povedalo, da mora, čeprav sta bili njeni babica in mama slavni, sama trdo delati, če si želi razviti uspešno kariero. "Jaz sem tisti, ki moram biti tukaj, se udeleževati avdicij, se pripravljati, dobro opraviti stvari. Ime te pripelje do neke točke in ti lahko pomaga pri nekaterih stvareh, ne da pa ti vsega," je dodala.

Paula priznava, da si je težko utreti pot brez podpore družine, ni pa nemogoče. "Iskreno povedano, je zelo težko, a moram iti naprej, ker je takšno življenje in vsi se moramo soočiti s tem," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar