sobota, 14. september 2024

Povedala je, kako je njeno srce po koncu dolgoletne zveze

Foto: Instagram Irina Baeva

Pred odhodom na počitnice, po zaključku nove sezone gledališke igre Aventurera so Irino Baeva nagovorili mediji. Kot so zapisali, je bila igralka zelo dobre volje, čeprav je spregovorila o nekoliko resnejših temah. Novinarji seveda ne bi bili novinarji, če je ne bi povprašali o o govoricah, ki kažejo, da se je njen bivši zaročenec že podal v novo razmerje.

Ruska igralka je poudarila, da si poskuša opomoči od razhoda z Gabrielom Sotom, s katerim sta bila par šest let. "Moje srce je mirno. Zadnja stvar, ki si jo trenutno želim v življenju, je novo razmerje. Moja družina, moji prijatelji, moji psi, ki so z mano 24/7, to vedo, oni so edini, ki so trenutno v mojem srcu," je priznala 31-letna igralka, ki si bo pred iskanjem novih poklicnih priložnosti privoščila krajši oddih.

Foto: Instagram Irina Baeva

"Ljudje, ki so že doživeli podobno situacijo, me bodo razumeli. Razhoda po toliko letih trajajočega razmerja ni nekaj, kar bi bilo lahko preboleti, ne da se kar takoj pozabiti in skočiti v novo razmerje. Vsaj v mojem primeru ne. Vsakdo gre skozi drugačen proces. Jaz sem trenutno nedvomno v procesu žalovanja, sem v procesu, v katerem se nočem prisiliti, da bi karkoli občutila, da bi se izvlekla iz tega in se takoj podala v nov odnos. Nikoli nisem nikogar iskala. Ljubezen pride, ko mora priti, in trenutno je edina stvar, skozi katero grem, ta proces žalovanja," je dejala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar