sreda, 25. september 2024

Delila je podrobnosti o svoji zaroki

Foto: Instagram Anahí

Anahí se je s politikom Manuelom Velascom poročila leta 2015 v katedrali svetega Cristóbal v Mehiki. Trenutno uživata v svoji ljubezni in dveh otrocih, ki sta se jima v času zakona rodila: Manuelu in Emilianu. Kljub temu so se mnogi spraševali, kakšni so bili začetki njune zveze, ona pa je dvome svojih zvestih sledilcev razjasnila v intervjuju z Yordijem Rosadom za njegov YouTube kanal.

"Manuel je bil s telesom in dušo predan svojemu delu. Na dan, ko sva praznovala tri leta zveze, sva se poročila. Dal mi je prstan v Palenqueju. Spremljala em ga na številnih dogodkih. Nisva bila poročena, bila sva par, a bilo je v redu. Rada sem ga spremljala. To me je zelo približalo ljudem, saj so nas vedno učili, da se umetniki vidijo na daleč. Na eni od prireditev mi je rekel 'želim, da greš z mano, ker bo čudovito'," je spomin obudila priljubljena igralka in pevka.

Foto: Instagram Anahí

Nato je podrobno opisala trenutek, ko je njen moški pokleknil, da bi jo prosil za roko. "Prispela sva na dogodek in začela hoditi. Opazila sem, da se je Manuel tresel. Mislila sem, da je morda živčen, ker je šlo za velik in pomemben dogodek. Nato pa je nenadoma poklieknil pred mano pred piramidami. V meni je vzbudil veliko čustea v, ko sem ga videl klečati. Rekel mi je: 'Ali se želiš poročiti z mano za vse življenje?' Bilo je lepo, ker želim biti z njim vse življenje. Vedno mu rečem 'samo še danes'," je zaključila.

Trenutno imata Anahí in Manuel Velasco sanjsko razmerje, ona pa je že že večkrat javno izrazila svojo veliko ljubezen, ki jo čuti do njega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar