sreda, 11. september 2024

Novica o materini bolezni ga je zelo prizadela

Foto: Instagram Juan Soler

Čeprav trenutno preživlja najboljše trenutke v družbi svoje srčne izbranke, v življenju Juana Solerja ni vse rožnato. Argentinski igralec je razkril, da njegova mama trpi za Alzheimerjevo boleznijo, obenem pa je iskreno priznal, da se boji, da ga bo mama zaradi bolezni pozabila. V nedavnem intervjuju za jutranjo oddajo Sale el sol je zvezdnik telenovel spregovoril o Kekyjinem zdravju.

Za igralca je to zelo težka situacija, saj njegova mama živi v Argentini s sestrama in nečaki, on pa v Mehiki. "Ima Alzheimerjevo bolezen, malo po malo bo pozabila na nas. Živi v ogromni hiši, poleg hiše moje sestre, tako da je obkrožena z vnuki, mojimi sestrami, bratom s hčerkama. Sam jo poskušam čim pogosteje obiskovati, ker vem, kako težko mi bo na dan, ko jo bom obiskal, ona pa ne bo vedela, kdo sem," je iskreno priznal.

Foto: Instagram Juan Soler

Med pogovorom ga je njegova punca Paulina Mercado, ki je ena od voditeljic oddaje, vprašala, za kateri trenutek si želi, da ga keky nikoli ne bi pozabila. "Trenutek, ko sva se objela na dan, ko sva imela žar, ko sva slavila življenje mojega očeta. Ko je umrl, smo ga pokopali in šli domov na žar, pili smo vino in poslušali glasbo, ki jo je poslušal moj oče. Z mamo sva se objela. Ničesar nisva rekla, a je to bilo najgloblje dejanje komunikacije, saj sva drug drugemu dala tolažbo in ljubezen," je povedal.

Na drugi strani je Juan izrazil svoje navdušenje nad tem, da je postal dedek po zaslugi svoje hčerke Valentine. "V trenutku, ko pogledam v njene oči z zavedanjem, da v svojem naročju držim hčerko svoje hčerke, vem, da sem izpolnil zapuščino, ki jo imamo vsi ljudje, poskrbeti, da se naš rod nadaljuje," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar