torek, 10. september 2024

Zaključila so se snemanja telenovele Mi amor sin tiempo, od katere se je na družbenih omrežjih poslovila Juana Arias

Foto: TelevisaUnivision

Po več mesecih intenzivnega dela, je kolumbijska igralka Juana Arias uspešno zaključila še en projekt. Na Instagramu je potrdila, da so se zaključila snemanja telenovele Mi amor sin tiempo, kar je pospremila z videoposnetkom, polnim edinstvenih trenutkov, ki so se zgodili v času snemanj tega projekta.

Kot da to ne bi bilo dovolj, je slovo od projekta, ki ga je ustvaril producent Carlos Moreno Laguillo, pospremila še s sporočilom zahvale. "Odhajam z napolnjenim srcem. Kako magičen projekt, sploh ne najdem besed, s katerimi bi se ti lahko zahvalila, Carlos Moreno Laguillo. Hvala za zaupanje, hvala, da si mi dovolil stopiti v čevlje Bárbare. Hvala celotni ekipi, mojim soigralcem in celotni ekipi za kamerami," je zapisala.

Foto: TelevisaUnivision

Dodala je, da iz tega projekta s seboj odnaša najlepše možne spomine. "Kot sem vam že danes povedala: hvala vsem, ker ste mi pomagali uresničiti te sanje. S sabo odnašam najlepše spomine. Rada vas imam in občudujem vas," je dodala.

Naj spomnimo, da se telenovela Mi amor sin tiempo še vedno premierno predvaja na mehiških televizijskih zaslonih, natančneje na programu Las estrellas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar