torek, 24. september 2024

Skoraj je ostala brez glavne vloge v seriji Casada con hijos

Foto: ViX+

Mehiška igralka Sandra Echeverría je spregovorila o seriji Casada con hijos. Gre za komedijo Televisine spletne platforma ViX+, v kateri nastopa v glavni vlogi. Gre za mehiško priredbo serije Družina za umret (Married with children, v kateri Sandra nastopa v vlogi Angie, za katero se je morala boriti do zadnje sekunde.

Sodeč po njenih besedah, so številni dvomili, da bi se lahko udejstvovala v žanru komedije, zato jim je dokazala nasprotno. "Vodilni me niso videli v žanru komedije, niso me videli v spletni seriji, saj me vsi bolj poznajo po melodrama, zato sem se morala močno boriti za to vlogo. Tako sem njim in sebi dokazala, da lahko nastopam v različnih žanrih," je dejala.

Ob tem je zvezdnica telenovel priznala, da ji je bilo všeč nastopiti v vlogi, ki je tako drugačna od vseh njenih preteklih vlog. "Zelo rada presenetim gledalce, rada v njih zanetil navdušenje, da me vidijo v tako drugačni vlogi, da kar ne morejo verjeti, da sem to res jaz," je dodala.

Foto: ViX+

Kljub njenemu navdušenju je Sandra priznala, da živčno pričakuje odziv gledalcev na ta projekt. "Upam, da se bodo ljudje dobro odzvali, saj me v tem žanru še niso imeli priložnosti videti. Prav tako ljudje v Mehiki in Latinski Ameriki niso tako zelo vajeni spletnih serij, bolj smo vajeni melodrame, drame in romance," je pojasnila.

Sandra si v tem projektu glavno vlogo deli z Adriánom Uribejem. "Adrián je najboljši soigralec. Za seboj ima bogato kariero, v tem projektu pa sva se res izvrstno ujela. Čaka ga res izvrstna kariera v žanru komedije. Drugače je Adrián zelo profesionalen, piše scenarije, v svoje in naše dialoge zna vmešati komedijo. Za takšnega soigralca sem vedno hvaležen," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar