sreda, 11. september 2024

Bo še enkrat poskusila postati mama?

Foto: Instagram Sherlyn

Sherlyn je pred kratkim z mehiškimi mediji spregovorila o morebitnem novem poskusu, da bi svojemu sinu Andréju podarila bratca ali sestrico. Mehiška zvezdnica je zanikala informacijo, da poskuša znova postati mati, potem ko je prestala neuspešno zdravljenje za spočetje drugega otroka.

V pogovoru z mehiškimi mediji je priznala, da si želi imeti še enega otroka, vendar za zdaj ne bo ponovno poskusila. "Seveda si želim, a se to ni zgodilo. Letos sem naredila pomemben poskus, ob katerem sem se zavedala, da se moram osredotočiti na stvari, ki jih imam. Imam popolnoma zdravega, srečnega in nasmejanega sina," je dejala.

Sherlyn je pojasnila, da se je za prekinitev metode zunajtelesne oploditve odločila, ker ji povzroča fizično in psihično izčrpanost. "Andréjevo spočetje ni bilo enako, ker sem tokrat želela zanositi z in vitro metodo, pri mojem sinu pa je šlo za umetno oploditev. Gre za dva popolnoma različna postopka, in vitro je veliko bolj invaziven, a smo morali izbrati tega, ker sem že v starejših letih," je dejala.

Foto: Instagram Sherlyn

Zvezdnica telenovel je še dodala, da postopki niso prav nič preprosti in se je zato odločila za počitek. "Noben poskus, nobena injekcija in nič od vsega, kar je bilo narejeno, ni pomagalo, ker to niso preprosti posegi ne hormonsko, ne poceni, ne čustveno. Sredi večerje sem morala oditi, da so me mama, sestra in prijatelji pikali v trebuh z injekcijami," je povedala.

Soočena s takšnim scenarijem je igralka spoznala, da trenutno ni pravi čas, da bi bila mati dveh otrok. "Dobila sem nekaj sporočil iz tukajšnje klinike v Mehiki. Spraševali so me, kaj je narobe? Spodbujali so me, da poskusimo znova. A resnica je takšna: prebrano, videno in storjeno," je dodala.

Nazadnje je Sherlyn pojasnila, da bi lahko dobila drugega otroka z različnimi metodami, na primer s posvojitvijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar