torek, 24. september 2024

Na velika platna se vrača z glavno vlogo

Foto: Canela TV

Amor a fuego lento je nov projekt, s katerim se igralka Danna García vrača na televizijske zaslone. Po zasluženem počitku, ki si ga je privoščila po zaključku snemanj druge sezone telenovele Pasión de gavilanes, si je kolumbijska igralka izborila glavno vlogo v filmu, ki nastaja pod okriljem produkcijske hiše Canela TV.

Igralka je v pogovoru z mediji razkrila, da jo je pri projektu predvsem pritegnila tema gastronomije, saj se celotna zgodba filma vrti okoli te tematike. "Videla sem nekaj serij na temo gastronomije, bila sem tudi voditeljica ene oddaje na to temo. Posneti zgodbo na to temo in se družiti s profesionalnim kuharjem, ki je ves čas pripravljal različne jedi, mi je bila res čudovita izkušnja," je priznala.

Čeprav ima za seboj bogato poklicno pot, Danna priznava, da je zanjo to prvi takšen projekt. "Nikoli nisem naredila česa podobnega. Vedno sem skrbela za to, da nisem ponavljala enih in istih vlog, toda takšne vloge doslej nisem imela priložnosti interpretirati," je dodala.

Video: YouTube

46-letna zvezdnica je razkrila, kako je bilo sodelovati z Osvaldom de Leónom, s katerim si je delila glavno vlogo. "Osvaldo je izvrsten igralec, zelo profesionalen, privlačen, nadarjen, spoštljiv moški, ki ima močne družinske vrednote. Res je čudovit človek. Spektakularno je bilo delati z njim in mislim, da se najin dober odnos odraža tudi pred kamerami," je dala vedeti.

Danna je razkrila, da je v zadnjem času precej izbirčna glede svojih projektov. "Bolj podrobno preučil vloge, odkar sem mama, se izogibam nasilju in preveč spolnim prizorom v svojih projektih. Kljub temu sem hvaležna, da še vedno prejmem veliko količino ponudb za delo," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar