nedelja, 14. julij 2024

Ženska, ki je ukradla srce Jencarlosa Canele: "Ti si tisto, kar sem dolgo čakal"

Foto: Instagram Jencarlos Canela

Zelo zaljubljen! Tako se je Jencarlos Canela opisal v nedavni objavi na svojih družbenih omrežjih. Ob rojstnem dnevu svoje trenutne srčne izbranke je igralec in pevec delil popolno izjavo ljubezni. V svojem ljubečem prizadevanju, da bi ji zaželel vse najboljše, je izkoristil priložnost, da na široko odprl svoje srce in javno izpovedal svoja čustva.

Igralec, ki bo v kratkem pričel s snemanji nove telenovele, v kateri si bo glavno vlogo delil s kolumbijsko igralko Carmen Villalobos, živi svojo najslajšo in najbolj posebno ljubezensko zgodbo. Ob vrtiljaku skupnih fotografij je pustil poseben zapis. "Najprej se mi je zdelo, da si prišla v moje življenje tako nepričakovano, a sem se zavedal, da si ti tisto, kar sem dolgo čakal. Hvala, da si prišla in zavzela tako posebno mesto v mojem in življenju in v življenju moje družine," je zapisal.


Lepa in mlada športnica Olivia Elliott je teniška igralka, ki je pravkar dopolnila 23 let. Razlika v letih ni nikoli predstavljala težave (Jencarlos jih ima 36), ravno nasprotno, par je postal popolna ekipa, družijo ju ljubezen do družine, smisel za humor in želja živeti lepo življenje. "Hvaležen sem, ker si prišla v moje življenje, ljubezen moja! V življenje si znova obudila ljubezen in svetlobo, ki sta za kratek trenutek usahnili. Ti si zame potrditev, da je vse to mogoče in niso le sanje, ki si jih ljudje želijo uresničiti. Ti si posebna oseba in hvaležen sem ti za vse, kar si mi dala," je že pred časom zapisal v eni izmed objav na družbenih omrežjih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar