sreda, 24. julij 2024

Še vedno je med 'izgnanci' iz Televise

Foto: Instagram Mauricio Islas

Leta 2003 je Mauricio Islas nastopil v vlogi zlobneža telenovele Amor real, v kateri sta v glavnih vlogah nastopila Adela Noriega in Fernando Colunga, projekt pa je v Mehiki požel velik uspeh. Ker je telenovela beležila visoko gledanost, je Mauricio pristopil do vodilnih pri Televisi in zahteval povišanje honorarja za opravljeno delo. Ne le, da so ga vodilni zavrnili, temveč je pristal na 'črni listi' omenjene televizijske hiše, s katero vse od takrat ni več sodeloval.

Leto dni kasneje se je igralčevo življenje obrnilo na glavo. Zapustil je Mehiko, ne da bi iskal to priložnost, zakorakal je k Telemundu z glavno vlogo v telenoveli Prisionera. Leta so minevala, Mauricio pa še vedno pridno ustvarja, vendar ne pri Televisi. Pred kratkim so ga povprašali po tej temi in igralec je prepričan, da je vse le vprašanje časa. "Iz Televise sem 'izgnan' že dobri dve desetletji, a sem v stiku z njihovimi producenti, imamo zelo dober odnos. Danes vodilni pridejo in gredo, takrat sem najprej šel jaz, potem pa vsi ostali. Leta 2004 sem dobil priložnost iti na Telemundo, potem sem se vrnil na TV Azteco, zdaj delam s hišo Imagen," je razkril v pogovoru z mehiškimi mediji.

Spomnimo, da je Mauricio v preteklem letu sodeloval v seriji Dra. Lucía: Un don extraordinario, ki se trenutno predvaja na TV Azteci. V seriji je nastopil v vlogi Carlosa Reséndeza, enega izmed glavnih likov zgodbe. Seveda ga že kmalu pričakujemo v kakšnem novem projektu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar