torek, 23. julij 2024

Da bi rešila razmerje, sta hodila tudi na terapije

Foto: Instagram Gabriel Soto

Gabriel Soto je po nekaj dnevih molka razkril razloge, zaradi katerih se je po skoraj šestih letih razšel z Irino Baeva. Priljubljeni zvezdnik telenovel je dal intervju različnim medijem, v katerem je tudi pojasnil, kaj se je dogajalo za štirimi stenami.

"O tem sva se pogovarjala, dogovorjeno je bilo, da bova objavila uradno izjavo. V medijih se govori, da sem jo zapustil preko sporočila po telefonu, kar ne drži. O tem sva se dolgo pogovarjala, na koncu sva se tudi sporazumno razšla," je dejal igralec.

Gabriel je tudi namignil, da sta poskušala rešiti težave, vendar sta prišla do točke, ko se nista mogla več premakniti naprej. "Že nekaj časa sva poskušala rešiti težave. Nazadnje se odnosi končajo, ko se par ne more več razumeti na določen način. Šla sva na terapijo za pare. Naredila sva veliko stvari, ki jih je treba narediti, da bi rešila razmerje," je razkril.


Ob tem je igralec poudaril, da odločitve o razhodu ni sprejel sam, temveč sta jo skupaj sprejela oba. "Zaključila sva v dobrih odnosih, saj je stvari potrebno vedno zaključiti z ljubeznijo, z dobrimi mislimi. Vedno ji želim le najboljše, kot sem zapisal v izjavi. To je odnos, ki je dolgo trajal in ga morava vedno hraniti v najinih srcih," je dodal.

Gabriel se je na kratko dotaknil tudi razlogov, ki so botrovali koncu njuni ljubezni. "To je zelo osebna stvar, ki bo ostala med nama. Razmerja nisva mogla več rešiti in to je stvar, ki se preprosto zgodi. Življenje je takšno in včasih je treba zaključiti določene cikle," je dejal.

Ob tem je priznal, da je njegova nekdanja žena Geraldine Bazán ves čas vedela, kaj se dogaja. "Ko sem nazadnje govoril z Geraldine, sem ji bolj ali manj povedal, kakšna je situacija, ker je to povezano z mojima hčerkama. To je pomembna stvar, ki jo je morala vedeti, saj to dogajanje vpliva tudi na moji hčerki," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar