četrtek, 11. julij 2024

Takšno je življenje čilskega igralca po ločitvi od žene zaradi nezvestobe

Foto: Instagram Cristián de la Fuente

Po več kot 20. letih skupnega življenja sta se Cristián de la Fuente in njegova žena Angélica Castro razšla, potem ko so se v medijih pojavile fotografije, ki so pričale o njegovi nezvestobi. Takrat je trdil, da mu je žal za to, kar se je zgodilo, a poti nazaj ni bilo in na koncu je na novo zgradil svoje življenje v Mehiki.

Zdaj, več mesecev kasneje, je Cristián z mediji kot še nikoli spregovoril o svojem ljubezenskem življenju. "Pred nekaj dnevi sem imel pregled z elektrokardiogramom in moje srce je v redu. Imel sem težave s prekatom, srce pa je v redu," se je pošalil.

Takoj zatem se je zresnil in priznal, da je njegova hči trenutno edina ženska, ki ga zanima. "Laura je ženska, katero trenutno jaz najbolj zanimam in tudi ona ima vso mojo pozornost," je priznal.


Zvezdnik telenovel je priznal, da je ljubezni pripravljen dati novo priložnost, vendar to ni njegova prioriteta. "Mislim, da smo ljudje vedno odprti za ljubezen, toda moja prednostna naloga danes je, da se osredotočim na svoje delo. V službo hodim od ponedeljka do nedelje in ne ostane veliko časa za kaj drugega. Svoje delo želim opravljati čim bolje in v tej smeri se tudi trudim," je dejal.

Trenutno se Cristian pripravlja na premiero gledališke predstave Perfume de Gardenia, v kateri nastopa v vlogi Fredyja. "Pri mojem liku mi je najbolj všeč dejstvo, da je zelo drugačen od mene. Ima svoj način življenja, osebnost, hojo, gibanje, izraze, odnos in seksapilnost, ki so popolnoma drugačni od moje," je razkril v enem izmed preteklih intervjujev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar