torek, 2. julij 2024

Odzvala se je na izjave bivšega, ki trdi, da njuno razmerje ni bilo resnično

Foto: Instagram Karol Sevilla

Zvezdnika več mesecev po razhodu še vedno dajeta o čem govoriti. Pred nekaj dnevi je mehiški igralec in pevec Emilio Osorio odvrgel bombo, ko je v pogovoru z mediji zagotovil, da njegovo razmerje s Karol Sevilla ni bilo resnično.

"Moje razmerje s Karol je bilo takšno, v katerem je ona vedno bila glavna junakinja, jaz pa sem bil oseba, ki je vedno dajala ljubezen. Zelo lahko je imeti javno razmerje, ki je resnično. S temi besedami ne želim očrniti nikogar, še najmanj pa nje," je dejal pred kamerami oddaje Venga la alegría.

Seveda glavna junakinja priljubljene mladinske telenovele Jaz sem Luna (Soy Luna) ni ostala tiho in se je na svoj način odgovorila bivšemu fantu. "Poglejte, vsak bo vedno imel svojo različico zgodbe. On ve, zakaj govori določene stvari in jaz zase prav tako vem, zakaj govorim določene stvari. Povem lahko le, da sem zelo mirna in srečna, ker vem, da nisem storila ničesar narobe," je povedala za isti medij.

Za nameček še je pošalila, da je očitno nepozabna, da še vedno toliko govorijo o njej. "Poglejte, sem kot Jenni Rivera, nepozabna. Za Belindo si delajo tetovaže, meni pa posvečajo pesni. Zelo sem lahko srečna," je dejala.

Za konec je dodala, da o svojem bivšem fantu in njegovi družini nikoli ne bo grdo govorila. "Nikoli ne bom o nikomer grdo govorila, saj mi niso storili nič žalega. Njemu in njegovi družini želim ves uspeh tega sveta," je še dodala.

Naj spomnimo, da je mladi par konec njune zveze naznanil konec preteklega leta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar