torek, 23. julij 2024

Kolumbijska igralka se je z nominacijo za Emmyja za vlogo Griselde zapisala v zgodovino

Foto: Netflix

Sofía Vergara se je preteklo sredo zapisala v zgodovino, saj je postala prva latino igralka, ki je prejela nominacijo za Emmy za najboljšo glavno igralko v Netflixovi seriji Griselda. To je pomemben mejnik v svetu blišča in zabave, zato res držimo pesti, da bo v svoji kategoriji končala kot zmagovalka.

"Griselda je bila prva dramska vloga, ki sem jo kdaj ustvarila in potrebovali smo 15 let, da smo jo oživeli. Neverjetno sem hvaležna za vse, ki so bili del te serije. Ne bi mi uspelo brez mojega režiserja Andrésa Baiza, mojih soigralcev Alberta Guerre, Erica Newmana in celotne ustvarjalne ekipe. "Niti sanjalo se mi ni, da bom po sodelovanju v komediji, kot je bila serija Sodobna družina, postala del nečesa tako posebnega, kot je Griselda," je v objavi, ki jo je objavila po objavi nominacij, razkrila 52-letna igralka.


Treba je poudariti, da so letos špansko-govoreče igralke zablestele s svojim talentom. Selena Gómez je bila nominirana tudi za najboljšo glavno igralko v komediji za svoje delo v priljubljeni seriji Samo umori v stavbi (Only murders in the building). Liza Colón-Zayas je bila nominirana za najboljšo stransko igralko v komediji za The bear, Nava Mau pa je prejela nominacijo za najboljšo stransko igralko v seriji ali filmu za Baby eeindeer.

76. podelitev nagrad Emmy se bo izvedla 15. septembra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar