četrtek, 11. julij 2024

Številni stanovski kolegi so mehiški zvezdnici izkazali javno podporo sredi njenega javnega spora z mamo

Foto: Instagram Gala Montes

Odnos med Galo Montes in njeno mamo Cristo Montes se zdi za vedno zlomljen. Mama mlade mehiške igralke, ki je bila dolgo časa tudi njena menedžerka, je ta teden dala intervju za revijo TV Notas, v katerem zvezdnici očita, da jo je zapustila in je ne podpira. Na te izjave se je Gala kaj hitro vidno prizadeta odzvala kar na prenosu v živo, ki ga je ta torek izvedla na svojem Instagram profilu.

"Odločila sem se osamosvojiti, a mame nisem nikoli zapustila. To bom predala tudi svojim odvetnikom. Naveličana sem tega, da se mi ljudje smejejo v obraz. Mama je kriva, da sem depresivna, da se soočam z anksioznostjo. Moti me, da ona igra žrtev, ko sem tukaj žrtev jaz. Mama je nora, res ima težave. Vse to, ker se stvari niso razpletle po njenih načrtih, želela se je polastiti vsega mojega premoženja. Izsiljuje me že osem mesecev, a je prišel čas, ko lahko rečem dovolj je," je dejala priljubljena igralka telenovel.

Izrazi podpore igralki s strani stanovskih kolegov so se kaj kmalu po njenem prenosu pojavili v medijih in na družbenih omrežjih. Med prvimi se je odzvala Kimberly Dos Ramos. "Bodi močna, nisi sama. Bodi pogumna, zmoreš to. Pošiljam ti objem," je zapisala venezuelska igralka. Tako ko Kimberly, je tudi Eduardo Palomares, s katerima je igralka nastopila v telenoveli Vivir de amor, izkazal svojo javno podporo igralki, kateri pošilja velik objem.


Tudi Thalí García, s katero je Gala nastopila v več telenovelah, je našla nekaj besed podpore. "Prebrodila boš to. Veliko nas je tukaj, ki te imamo radi in smo te videli rasti v vseh pogledih. Si prava borka, Gala. Rada te imam in te občudujem," je zapisala.

Še enega izmed komentarjev je dodala igralka in pevka Mariana Seoane. "Poznam te in vem, kako dobra hči si. Imaš vso pravico imeti menedžerja, kakršnega si želiš. Nisi sama in lahko se zaneseš name. Poznamo te in verjamemo vate," je zapisala.

Eugenia Cauduro, ki je z Galo prav tako sodelovala v telenoveli Vivir de amor, je v teh težkih trenutkih, ki jih mlada igralka doživlja, brez oklevanja izkazala svojo podporo. "Ne pozabi, da smo posamezniki, ne subjekti. S sočutjem izpusti tiste, ki jih je potrebno izpustiti. Nihče ne daje tistega, česar nima. Živi svoje življenje in ne dovoli, da te kdo ustavi. Spremeni svoj pogled, sreča je odločitev in ni odvisna od nikogar razen od tebe same. Moči svojega življenja in svojega razpoloženja ne predaj nikomur. Rada te imam in sem tukaj zate, le en klic stran," je dejala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar