ponedeljek, 29. julij 2024

Tako se je venezuelska zvezdnica odzvala na začetek snemanj njene nove telenovele El precio de amarte

Foto: Instagram Scarlet Gruber

Po več mesecih pred-produkcije je mehiška producentka Carmen Armendáriz le pričela s snemanji svojega novega projekta. Na pričetek snemanj se je javno odzvala venezuelska igralka Scarlet Gruber, ki si je v tej zgodbi izborila glavno vlogo.

"Pravkar smo zaključili s prvimi posnetimi prizori in niti sanja se vam ne, kako sreča sem. Resnično sem zelo vznemirjena in to do te mere, da si želim jokati. S tem projektom bomo gledalcem ponudili res lepo zgodbo z izvrstno igralsko zasedbo," je dejala v Instagram zgodbah.

Omenila je, da delo potega v najboljšem možnem okolju. "Neverjetno dobro se razumemo in vem, da bodo gledalci uživali v spremljanju naše zgodbe. Danes so nas odprtih rok sprejeli tudi mediji, katerim sem zelo hvaležna, ker me podpirate na vsakem koraku moje kariere," je dodala.


Pred nekaj tedni je Scarlet na družbenih omrežjih oboževalcem odgovarjala na vprašanja in v enem izmed njih je razkrila nekaj podrobnosti svoje nove vloge. "Fascinira me dejstvo, da je empatična ženska, čustveno inteligentna, zelo intuitivna. Močno je povezana z naravo in živalmi. V mnogih pogledih mi je zelo podobna. Po samih vlogah zlobnic bom končno le stopila v čevlje dobre osebe. Bil je že čas, da gledalcem ponudim lepo ljubezensko zgodbo," je nakazala.

Na družbenih omrežjih je tudi razkrila, da se je učila jezditi, ker njena junakinja izvrstno jezdi konja. "Tečaj jezdenja poteka zelo dobro, pravzaprav odlično. Osnove poznam, ampak sem zdaj res prvič jezdila. Vem, da so me gledalci v telenoveli Dolina kraljev videli na konju, vendar smo v velili večini teh prizorov uporabili dvojnice," je priznala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar