ponedeljek, 29. julij 2024

Niti sanjalo se ji ni, v kaj se spušča, ko je sprejela glavno vlogo v Netflixovi biografski seriji Griselda

Foto: Netflix

Kolumbijska igralka Sofía Vergara je pred kratkim kot še nikoli prej spregovorila o pripravah, ki so bile potrebne, da je lahko stopila v čevlje ene najbolj znanih preprodajalk mamil, in o tem, česa vsega se je morala pred pričetkom snemanj naučiti. Priljubljena igralka, ki se udejstvuje v Hollywoodu, je priznala, da je v času snemanj serije posegla tudi po anksiolitiku, zdravilu za lajšanje občutka strahu in vznemirjenosti.

51-letna igralka je morala v svoji dolgoletni karieri premagati marsikateri izziv, a je priznala, da se nič ne more primerjati s tem, kar je doživela v omenjenem projektu. "Nisem mogla spati. Odločila sem se vzeti zdravilo proti anksioznosti, Xanax, ker sem se naslednji dan morala zbuditi, da sem lahko nadaljevala z delom. Morala sem spati, saj me je preveval občutek, da bom zaradi nespečnosti umrla.Svoji trenerki igre sem dejala, da nisem prepričana ali mi bo uspelo preživeti ta projekt. Rekla mi je, da sem s tem občutkom postala prava igralka," je igralka razkrila v pogovoru za časopis The Hollywood Reporter.

A nespečnost ni bila tista, ki je najbolj prizadela priljubljeno igralko, temveč to, da je morala prvič poskusiti določene substance. V svojih 51. letih življenja igralka še nikoli ni poskusila cigaret, a jo je zdaj v to prisilil njen poklic. "V zadnjih letih sem snemala izključno serijo Sodobna družina, zato se mi niti sanjalo ni, v kaj se spuščam v tem novem projektu. Ko sem začela s pripravami, sem videla, da je to popolnoma drugačen projekt, kjer moraš jokati, ubijati, se utapljati, njuhati kokain in piti alkohol. In nikoli v življenju se nisem dotaknila cigaret. Nikoli. Morala sem se naučiti kaditi pri 50 letih, ker moja junakinja v vsakem prizoru kadi. Prve tri tedne sem se vračala domov in sploh nisem vedela, kaj se dogaja z menoj," je iskreno priznala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar