ponedeljek, 1. julij 2024

Po dobrih šestih letih se vrača k telenovelam

Foto: Instagram Litzy

Če odmislimo serije in resničnostne šove, smo mehiško igralko in pevko Litzy nazadnje imeli v telenoveli priložnost spremljati leta 2018, ko je navdušila v glavni vlogi Telemundove telenovele Al otro lado del muro. Zdaj se igralka vrača k temu žanru, in sicer z glavno vlogo v projektu Cautiva por amor, s katero TV Azteca ponovno v življenje obuja ustvarjanje telenovel.

"Počutim se srečno, da sem lahko del tega projekta, v katerem bom nastopila v glavni vlogi. Vesela sem, da se vračam na mehiške televizijske zaslone in to pod okriljem TV Aztece, s katero sem v preteklosti posnela samo eno telenovelo. Zdaj sem dobila priložnost ne le, da se vrnem k temu žanru, ampak sem dobila priložnost, da bom pripomogla k vrnitvi tega žanra na omenjeno televizijsko hišo. Res ne bi mogla biti bolj zadovoljna," je zvezdnica delala med njenim srečanjem z mehiškimi mediji v Mehiki.


Igralki bo v glavni moški vlogi družbo delal Osvaldo de León, med igralsko zasedbo pa so se med drugim uvrstili še Daniela Castro, Plutarco Haza, Erick Chapa, Alejandra Lazcano, Rossana Nájera, Danka Castro, Pierre Louis, Andrea de Alba, Marco Treviño, Javier Díaz Dueñas, Eduardo Reza in Cayetano Arámburo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar