četrtek, 18. julij 2024

Tako se je odzvala na vprašanja o morebitni nosečnosti

Foto: Instagram Ana Brenda Contreras

Po poroki januarja letos Ana Brenda Contreras uživa v tej novi fazi svojega življenja z Zacaríasom Melhemom. Kot vsak par se tudi od njiju pričakuje, da bosta družino razširila z otroki. Novinarji so igralki na to temo zastavili kar nekaj vprašanj, na katera je zvezdnica telenovel odgovorila z mnenjem, da je neprimerno žensko spraševati o teh stvareh, saj nihče ne ve, kakšne preizkušnje morajo premagovati.

"Upam, da se nama uresniči želja v tej smeri, vendar pa si ne morem kaj in moram opozoriti, da je to zelo občutljivo vprašanje za mnoge ženske. Če se pri tem navezujem nase, lahko rečem, da so ta vprašanja težka tudi zame. Upam, da nama uspe, tega si zelo želim. Nekoliko nepremišljeno je spraševati o nosečnosti. Vsak ima svoje težave, zato so takšna vprašanja zelo nepremišljena," je priznala v pogovoru z mehiškimi mediji.


Zvezdnica telenovel je spregovorila o tem, kako usklajuje poklicno življenje z zakonsko zvezo. "To je zelo lepa plat življenja, vse se spreminja na bolje, vendar je potrebno nenehno iskati ustrezno ravnotežje z delom. Pomembno je, da si vedno na voljo svoji boljši polovici, hkrati pa moraš najti ustrezno ravnovesje z delovnimi obveznosti, kar je za ženske nekoliko težje, a ni nemogoče. Tudi sama sem v tem iskanju in dobra stvar je, da imam ob sebi nekoga, ki me podpira stoodstotno, ki je moj oboževalec številka ena," je omenila.

Razkrila je tudi, kako se sooča s kritikami na družbenih omrežjih, ki so osredotočene predvsem na račun njenega telesa. "Nasmejejo me. Na družbenih omrežjih je tako, da vsi komentirajo vse. Človek se tega navadi, jaz sem se naučila soočati s temi stvarmi na način, da me ne prizadenejo. Toda čeprav imamo trdo kožo, še ne pomeni, da smo v redu in da takšne stvari nimajo vpliva na nas, konec koncev smo ljudje. Res je, da smo javne osebnosti in ljudje si pridržujejo pravico, da lahko o nas govorijo karkoli, vendar to ni prav. Tovrstno nasilje v nobeni obliki ni v redu, še manj pa za žensko, kajti če bi situacija bila obratna, moški nikoli ni deležen tako krutih komentarjev, kot smo jih ženske," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar