ponedeljek, 22. julij 2024

Zanikala je Gabrielovo izjavo o njunem razhodu: "Izjava je bila objavljena brez mojega soglasja"

Foto: Instagram Irina Baeva

Novica o razhodu Irine Baeve in Gabriela Sota je postala uradna, ko je mehiški zvezdnik na svojih družbenih omrežjih objavil uradno izjavo, ki je bila napisana v imenu obeh. Ruska igralka je po več dnevih tišine končno le spregovorila na to temo in presenetila z besedami, da s to izjavo ni imela nič in zanika besede svojega srčnega izbranca zadnjih šest let, ki je v zapisu zagotovil, da je bil njun razhod sporazumen in po predhodnem pogovoru.

"Ta uradna izjava je bila objavljena brez mojega soglasja. Nisem je napisala niti prebrala pred objavo. Ne vem, zakaj je v njej vključeno moje ime. Obvestili so me, da bo izjava objavljena, kar me je močno presenetilo, saj sva bila še nekaj dni prej skupaj," je igralka ruskega porekla pojasnila v videoposnetku, ki je bil objavljen v enem izmed mehiških medijev.


Irina je popolnoma ovrgla govorice, da naj bi se zapletla v afero z mehiškim poslovnežem Víctorjem Gonzálezom Herrero, sinom pomembnega mehiškega farmacevta dr. Simija. Pravzaprav sta oče in prvorojenec že razjasnila, da z igralko nista v kakršnem koli romantičnem odnosu. "V vseh razmerjih, ki sem jih imela, nisem bila nikomur nezvesta. Ljudje, ki me poznajo, vedo, da sem najbolj zvesta oseba in ko se predam eni osebi, ni niti najmanjše možnosti, da bi pogledala drugam, niti po pomoti. Tega pri meni enostavno ni. Zame v trenutku, ko sem z nekom, ki deli svoje življenje z mano in si skupaj gradiva družino, ni druge osebe. Vedno je bilo tako," je dejala.

Čeprav je Gabriel v izjavi zagotovil, da sta se razšla v dobrih odnosih, se zdi, da je Irina s svojo izjavo te trditve povsem zavrnila. V obeh primerih pa nobeden ni razkril, kaj je bil razlog za njun razhod.

Ni komentarjev:

Objavite komentar