ponedeljek, 8. julij 2024

Spregovoril je o svojem zdravstvenem stanju in razlogu, zakaj je bil hospitaliziran

Foto: Instagram Gabriel Soto

Zdravstveno stanje Gabriela Sota je konec tedna marsikoga prestrašilo, potem ko je bilo razkrito, da je bil prepeljan v bolnišnico in hospitaliziran zaradi izrazitih simptomov, kot so bruhanje, nestabilen utrip, visok krvni tlak in odpoved dihanja. Tako je mehiškemu časopisu El Universal razkril producent gledališke igre, Gerardo Quiroz, v kateri igralec trenutno sodeluje. "Prepričani smo bili, da bo dobil zdravila in odšel domov, a so ga hospitalizirali," je pojasnil producent.

Priljubljeni igralec telenovel se je javnosti na družbenih omrežjih oglasil to nedeljo, kjer je priložnost izkoristil, da se je zahvalil za prejete izraze naklonjenosti in skrbi ter delil podrobnosti o svojem zdravstvenem stanju in razlogu, ki ga je spravil v bolnišnico. "Želel sem posneti ta video, da bi se z vsem srcem zahvalil vsem za vaše izraze naklonjenosti, skrb, sporočila, dobro energijo. Včeraj sem bil hospitaliziran zaradi visokega krvnega tlaka. Imel sem krvni tlak 170/110, kar je zelo visoko in izhaja iz te bolečine v prsih, kratkih vdihov, bruhanja. Reševalka je v pogovoru z zdravnikom predlagala, da me odpeljejo na urgenco, da preverijo moje vitalne znake in me stabilizirajo, zato sem to tudi naredil. Na srečo sem že opravil vse potrebne preiskave in mi dali zdravila, ki sem jih potreboval," je pojasnil.


49-letni igralec je sporočil, da je že doma. "Rad bi povedal, da sem že doma in sem v redu. Želel bi se zahvaliti tudi svojemu producentu Gerardu Quirozu za podporo in razumevanje celotne ekipe gledališke igre El precio de la fama, ker zaradi tega nisem mogel odigrati v predstavah, ki smo jih imeli včeraj. Prav tako želim ponuditi opravičilo javnosti, ker se nisem mogel udeležiti predstav, ljudem, ki so kupili vstopnico. Žal to ni bilo v mojih rokah, res sem želel biti tam, a mi zdravniki tega niso dovolili," je dodal.

Gabriel upa, da se bo na gledališke odre vrnil že ta vikend. "Trenutno je pred menoj nekaj dni počitka, naslednji vikend pa bom zagotovo nastopil, zato vas vabim, da ne zamudite igre El precio de la fama. Še enkrat hvala vsem za vašo ljubezen. Počutim se popolnoma blagoslovljenega zaradi vseh teh izrazov ljubezni, skrbi, dobrega vzdušja. Vidimo se naslednji vikend v gledališču," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar