torek, 23. julij 2024

Obsodila je situacijo, ki jo je doživela ob prihodu na letališče v prestolnici Mehike

Foto: Instagram Gaby Spanic

Gaby Spanic se je izkazala za karakterno žensko, ki ne molči ob tem, kar se ji zdi nepravično. In ta ponedeljek je to znova dokazala. Venezuelska igralka, ki nastopa v vlogi zlobnice telenovele Vivir de amor, je svoja družbena omrežja uporabila, da bi izpostavila domnevno 'zlobno ravnanje' in 'diskriminacijo', ki je je bila deležna ob prihodu na letališče v prestolnici Mehike.

"Ti cariniki so grdo ravnali z mano," je obsodila igralka.

Kot se je izkazalo je težava izvirala iz zavojev cigaret, ki jih je zvezdnica telenovel kupila v Miamiju. "Kadim cigarete brez nikotina, plačati moram 600 dolarjev davkov, ne spoznam se dobro na vso to stvar, a me silijo ... Pustili so me čakati več kot pol ure, napisali so mi kazni za vse. Hoteli so, da podpišem kup papirjev, papirjev pa ne podpisujem brez odvetnika. To je diskriminacija, to je ksenofobija. Počutila sem se zelo grdo obravnavana. Zloraba moči, zloraba avtoritete. Nekatere zaposlene so se norčevale iz mene," je medijem zaupala priljubljena zvezdnica telenovel, ki je bila nad celotnim dogajanjem vidno prizadeta.


Igralka je dejala, da se je počutila diskriminirano, saj naj bi se cariniki zapičili izključno v tujce. "Počutila sem se diskriminirano, ker sem tujka. Videla sem veliko ljudi, ki so prihajali. Vsakemu tujcu so pregledali prtljago, domačinom pa niso pregledali ničesar. Kadim cigarete brez nikotina, ki jih tukaj ne prodajajo, a se mi niti sanjalo ni, da moram za dva paketa cigaret plačati 600 dolarjev davka. To je kraja, to je zloraba položaja," je dejala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar