torek, 2. julij 2024

V novem projektu za seboj pušča številne vloge zlobnic

Foto: Instagram Scarlet Gruber

Zatem, ko je navdušila v glavni vlogi biografske serije Gloria Trevi: Ellas soy yo, se je Scarlet Gruber znašla v samem središču priprav na nov projekt. Igralka bo namreč nastopila v telenoveli El precio de amarte.

Pred nekaj dnevi je venezuelska igralka na družbenih omrežjih delila fotografijo, iz katere je jasno razvidno, da obiskuje ure jezdenja konja. "Tako zelo sem navdušena nad tem, kar prihaja. Zaradi tega projekta sem resnično zaljubljena v svoj poklic. Sodelovala bom z režiserji, katere obožujem, izvrstno igralsko zasedbo in in z izjemno produkcijsko hišo," je zapisala ob fotografiji.


Čeprav je veliko informacij o tem projektu še vedno ovitih v tančico skrivnosti, je Scarlet za mehiške medije vseeno razkrila nekaj informacij o svoji vlogi. "Fascinira me dejstvo, da je moj lik zelo empatična ženska, čustveno inteligentna, zelo intuitivna. Čuti posebno povezanost z naravo in živalmi. V mnogih pogledih mi je zelo podobna," je priznala.

35-letna igralka je še razkrila, da si tokrat ni izborila vloge zlobnice te zgodbe. "Tokrat me boste lahko spremljali v vlogi dobrosrčne junakinje. Je bil že skrajni čas, kajne? Po toliko vlogah zlobnic je bil že čas za lepo ljubezensko zgodbo, s katero se lahko gledalci s katero lahko delam lepe stvari. Ni popolna, je pa zelo lepo in plemenito človeško bitje," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar