torek, 30. julij 2024

Mama mehiške zvezdnice je znova zbolela za boleznijo, ki jo je enkrat že premagala

Foto: Instagram Mariana Seaone

Čeprav je 9. junija 2023 Mariana Seaone z velikim pompom proslavila dejstvo, da je njena mati, Stella García, premagala raka, za katerim je trpela od leta 2019, zdaj igralka priznava, da se njena mama znova bori s to boleznijo. Seveda je igralko ta novica zelo prizadela, vendar verjame, da je njena mama dovolj močna ženska, da to bolezen znova uspešno premaga.

"Ko nekdo trpi za to boleznijo, smo seveda prizadeti vsi, ki smo blizu tej osebi. Ampak res prosim Boga, da se usmili in da bo dan, ko bo moja mama prešla na drugo stran, neboleč, ker je veliko trpela. Ima tako živahne oči in ima željo ... živeti. In včasih rečem 'o moj bog, to malo telo ji ne omogoča polnega življenja', ampak glejte, zdravniki so nam že povedali, kako je z napredkom bolezni. Zadnjo besedo ima vedno Bog, zato se lahko zgodi karkoli, obstajajo čudeži. Jaz veliko dam na kakovost življenja in ne toliko na količino preživetih let," je igralka dejala mehiškim medijem, ki so jo ujeli na letališču v prestolnici Mehike.


Igralka in pevka se zaveda, da lahko zaradi te bolezni v določenem trenutku izgubi mamo, vendar sama pravi, da na njeno slovo ni pripravljena, zato bo zanjo to hud in boleč udarec. "Vem, da bom na dan, ko se bo to zgodilo, delno olajšana, ker bo njeno telo končno prenehalo trpeti, vendar bodimo iskreni, človek nikoli ni pripravljen na izgubo starša. Hvala bogu je oče dobrega zdravja, ampak moja mama je le moje dekle," je priznala.

Mariana je novinarje vnaprej naprosila, naj ji, ko pride trenutek žalovanja, dajo prostor, da predela odsotnost osebe, ki ji je dala življenje. "Vem, da boste na dan, ko se bo to zgodilo, ob meni. Vem tudi, da mi boste dali prostor in mi dovolili žalovati v miru, jaz pa vam bom, kot vedno, hvaležna za vašo oporo in ljubezen," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar