ponedeljek, 15. julij 2024

Izpolnil je ene izmed svojih sanj

Foto: Instagram Daniel Elbittar

Daniel Elbittar je izpolnil ene izmed svojih sanj. Venezuelski igralec se je pridružil izboru 50. najlepših po izboru spletnega portala People en Español v sezoni 2024, veselo novico pa je proslavil skupaj s svojo ženo Sabrino Seara.

45-letni zvezdnik je za omenjen medij priznal, da je z izbiro zelo zadovoljen. "Zelo sem vesel. Včasih si želimo, da bi se stvari zgodile po naših željah, a se vse zgodi ob pravem času. Več let sem si želel biti med Los 50, a se to ni zgodilo. Do zdaj," je pojasnil.


V tem smislu je priznal, da je bil omembe še posebej vesel zato, ker je pred kratkim požel velik uspeh v mehiški telenoveli, ki se uspešno predvaja tudi v ZDA. "Dobro je, da so me na seznam petdesetih najlepših uvrstili v času, ko nastopam v glavni vlogi najbolj gledane telenovele v Mehiki in ZDA. Zelo sem vesel in zadovoljen, so me izbrali za del te čudovite izdaje, ki je že ikonična med našo skupnostjo," je izjavil.

Venezuelski igralec je novico proslavil s svojo ženo, mamo njegovih dveh otrok. "Sabrina je bila skoraj bolj navdušena nad novico, kot jaz. Vesela je bila zame," je priznal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar