četrtek, 25. julij 2024

Razkrila je, kaj je morala premagati, preden se je pridružila igralski zasedbi telenovele Vivir de amor

Foto: Instagram Kimberly Dos Ramos

Kimberly Dos Ramos je priznala, da je bilo težko znova stopiti v čevlje glavne junakinje zatem, ko je zaigrala v več vlogah zlobnic. V intervjuju s Chemo Cortésom za njegov spletni portal Noveleando México je venezuelska igralka priznala, da ni bilo lahko stopiti v čevlje Angelli v telenoveli Vivir de amor.

"Zaradi te vloge močno trpim, a obenem neizmerno uživam v čevljih Angelli. To je vloga, ki je z razlogom prišla v moje življenje. Ta projekt je v meni zbudil sama lepa čustvavin mi naklonil tudi nova prijateljstva," je razkrila priljubljena igralka.

Obenem je Kimberly priznala, da je bilo izredno težko upodobiti Angellijino plemenitost. "Brez dvoma je bilo najtežje ponazoriti njen dobrodušen del, pozitivnost, ta del dobre ženske. Ne zato, ker bi bilo to tako težko, temveč ker sem v zadnjem času uporabljala le zlobnice. S temi vlogami se potopis v povsem drug svet, ne glede na to, kako noro to zveni. Ustvarjala sem zlobnico za zlobnico, zato je bilo izredno težko ustvariti to vlogo," je izpostavila.

Kimberly se je najbolj bala, da gledalci ne bodo dobro sprejeli njenega dela. "Na začetku sem imela svoje dvome. Sem igralka in vedno bom tvegala, toda strah me je bilo, da gledalci ne bodo verjeli vame, v mojo vlogo, v upodobitev moje junakinje," je priznala.

Za konec je priznala, da sta ji celotna ekipa tega projekta in sama zgodba pomagali, da se je zaljubila v Angelli. "Bilo je čudovito. Pripravili smo zelo dobro napisano zgodbo z izvrstnimi režiserji in igralsko zasedbo, kar seveda pripomore k ustvarjanju res dobrega projekta," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar