torek, 30. julij 2024

Irina Baeva je stopila pred medije in zanikala, da se je grdo vedla do hčerk Gabriela Sota

Foto: Instagram Irina Baeva

Prvič po njenem zelo medijskem razhodu z Gabrielom Sotom je Irina Baeva v četrtek stopila pred medije, ki so jo čakali pred gledališčem, v katerem se izvaja njena gledališka igra Aventurera. Seveda so čakali nanjo, da dobijo odgovore na vprašanja, ki so se pojavila v zadnjih dneh glede njenega razhoda.

"Najprej bi se vam želela zahvaliti, ker ste tukaj, vem, da ste me v preteklih dneh večkrat iskali. Vem, da me boste ženske bolje razumele pri tem, kar bom povedala. Me ženske potrebujemo nekaj več časa, da predelamo določene zadeve in si ohladimo glavo. Ženske me boste razumele, saj ženske vsi veliko bolj in huje sodijo kot moške, a se vam želim zahvaliti, da ste tukaj, da smo mirni in se potrudimo organizirati za pogovor. Hvaležna sem vam, da ste ob meni v različnih trenutkih moje kariere in tudi zdaj," je dejala ruska igralka.

"Kako se počutite kot ženska?" jo je vprašala ena izmed novinark.

"Dobro sem, kot vsaka ženska, ki je zaključila ljubezensko razmerje. Seveda žalujem, to je proces, v katerem si želim malce miru, iščem svoj prostor. Trudim se gledati na sebe, zato vas prosim, da mi dovolite skozi ta proces z vsem spoštovanjem, saj mi ni lahko," je priznala.

Kar se izjav Gabriela tiče, ki nasprotujejo njenim, je Irina izpostavila, da vedno obstajata dve različici iste zgodbe. "Iz moje strani sem povedala vse, kar je bilo povedati. Pojasnila sem vse, kar je bilo potrebno pojasniti. Zdaj moram samo še sprejeti in se podati po tej novi poti, ki je povsem izven moje cone udobja. Želim si le miru in spoštovanja, da vse skupaj prebolim," je dodala.

31-letna zvezdnica je priložnost izkoristila, da je zanikala govorice, v katerih so številni mediji zagotavljali, da je grdo ravnala z Gabrielovima hčerkama. "Ne verjemite vsemu, kar se govori. Vedno obstaja več različic iste zgodbe. Kot sem rekla že na začetku, smo ženske v družbi veliko bolj obsojane. Te govorice niso resnične. Vem, da sta dekleti največji Gabrielov zaklad, vedno sta bili z nama in midva sva vedno bila z njima," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar