sreda, 10. julij 2024

Mehiška igralka je svojo mamo obtožila izkoriščanja: "Ukradla si 18 let mojega življenja"

Foto: Instagram Gala Montes

23-letna mehiška igralka Gala Montes, ki je navdušila v vlogi zlobnice v telenoveli Vivir de amor, se sooča z zapleteno družinsko situacijo. V joku je na družbenih omrežjih spregovorila o čustveni zlorabi, ki je je bila deležna s strani svoje mame.

Zelo prizadeta Gala Montes je 'eksplodirala' proti svoji mami, gospe Cristi, zaradi njenih izjav, ki jih je podala za revijo TV Notas, v kateri je svojo hčer označila za nehvaležno, ker jo je le ta odpustila kot svojo menedžerko, obenem je tudi dejala, da je njena hči pod močnim vplivom psihologov. "Želela je obdržati ves moj denar. Moja mama ima težave. Zakaj bi želela storiti kaj takšnega?" je dejala.

Igralka je priznala, da je utrujena od nenehnih groženj svoje matere. "Ker se stvari niso razpletle po njenih željah in ni dobila mojega denarja. Utrujena sem, utrujena sem od tega, da manipulira z mano, da me izsiljuje, kajti dame in gospodje, izsiljuje me že osem mesecev," je presenetila z razkritjem.


Umetnica je priznala, da ne želi več vzdrževati hiše, kar je sprožilo konflikt med obema ženskama. "Prišel je čas, ko sem rekla, konec je. Ne bom več vzdrževala njene hiše, ne bom več vzdrževala nje, ne bom plačevala njenih operacij in vseh njenih stvari. Konec je. Žal moja mama tega ni mogla sprejeti," je dejala.

Ob tem je omenila, da jo je mama silila v delo od njenega 6. leta starosti, zdaj, ko jih je dopolnila 23, pa si želi prilastiti vse hčerino imetje. "Pravi, da sem najslabša oseba na svetu, da sem nehvaležna hči. Ukradla si mi 18 let življenja, ker si me od mojega šestega leta starosti silila delati. Očitno se bom posvetila temu, kar si me naučila, a ne bom delala za nikogar. Delam zase, ona pa me povsod obrekuje," je opozorila.

Gala je prav tako presenetila s priznanjem, da je zaradi materinih manipulacij razmišljala o samomoru. "Borim se z depresijo, želim si vzeti življenje. Želim živeti svoje življenje in želim ga živeti stran od tebe. Ko sem se želela osamosvojiti, sem ji ponudila precej visoko plačilo, a moja mama hoče polovico vsega mojega denarja. Dala sem ji vse in to sem naredila z največjim veseljem, a se mora vse to končati," je izjavila.

Nazadnje je dala vedeti, da jo je mama poleg grdih besed tudi udarila. "Z mamo nisem bila srečna, ona je nasilna ženska, ki nas je tudi tepla. Prihajam iz zelo žalostne, zelo zajebane družine. Vse se je uredilo z udarci," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar