nedelja, 7. julij 2024

Zagotavlja, da biti mama samohranilka predstavlja velik izziv

Foto: Instagram Erika Buenfil

Poleg tega, da je izredno uspešna igralka, je Erika Buenfil tudi mama. V enem izmed nedavnih intervjujev je 60-letna igralka spregovorila o svojih najbolj zapletenih trenutkih materinstva, namreč vse od rojstva sina je bila mama samohranilka. Erika priznava, da je biti mati samohranilka velik izziv.

"Bilo je zelo težko, ker sem bila za vse sama, naredila sem vse, kar je bilo potrebno, da bi si ustvarila družino, vendar mi to ni bilo dano. Dejstvo, da nimaš vedno dela, kar te omeji, saj nimaš rednih prihodkov, kar hkrati pomeni tudi, da nimaš denarja za najbolj osnovne stvari, kot so šola in sprotni življenjski stroški. Kaj šele za luksuz," je spregovorila in izpostavila nestanovitnost svojega poklica.


Kljub težkim preizkušnjam je hvaležna za vse, kar je v teh letih doživela in se tega obdobja svojega življenja spominja kot velike in pomembne izkušnje. "Zanosila sem pri 39. letih starosti. To niso idealna leta za nosečnost. Toda imela sem srečo, bila sem zdrava in imela sem lepo nosečnost," je dodala.

Kar zadeva trenutek, ko je Nicolás začel prositi, da bi spoznal svojega očeta, je priznala, da je zelo zrelo sprejel dejstvo, da njegov oče ni želel biti del njegovega življenja. "Do njega ne gojim zamer niti mu ne želim ničesar slabega, ravno nasprotno, dal mi je najboljše darilo na svetu, to je, da sem lahko mati čudovitega otroka," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar