petek, 5. julij 2024

Odprla je svoje srce in spregovorila o policijskem videu, ki je našel pot v javnost: "V nobenem trenutku nisem vedela, da me snemajo"

Foto: Chabán Podcast

Elizabeth Gutiérrez se je usedla pred kamero in se pogovorila s svojim dobrim prijateljem Alejandrom Chabanom v njegovem podkastu Chabán Podcast, kjer je odprla svoje srce in z bleščečo iskrenostjo razkrila, kako se je soočila z ločitvijo od očeta svojih otrok, kubanskega igralca Williama Levyja. Razkrila je, kako je našla moč in upanje sredi stiske. Po besedah venezuelskega voditelja in poslovneža je njena zgodba pravi navdih za vse, ki preživljajo težke čase.

V nadaljevanju objavljamo nekaj njenih najbolj zanimivih izjav.

1 Objava posnetka obiska policije v njeni hiši

"Počutila sem se zelo krhko. Izpostavili so mojo hčerko, ki je mladoletna ... Povsod sem iskala možnosti, da bi legalno ukrepali, saj v nobenem trenutku nikomur nisem dala dovoljenja, da to objaviho, pravzaprav v nobenem trenutku nisem vedela, da me snemajo. Nihče me ni opozoril na to. Zdi se mi zelo neokusno, da v takšni državi ni zaščite. Prosimo za pomoč in zaščito, oni pa nas spravijo v tako ranljiv položaj, nas izpostavijo na takšen način, ne da bi nas o tem obvestili."

2. Njena otroka sta njena prioriteta

"Oba sva 100% prisotna v življenjih najinih otrok, to se ni prav nič spremenilo. Mislim, da se tisto zaupanje, ki jim ga poskušava vlivati, da bo vse v redu, da tudi če smo v situaciji, ki si je tako ali tako ne bi želeli, se ta odnos med njima in njunimi starši ne spremeni, mislim, da je to tisti občutek, ki ga potrebujeta, da ne izgubita občutka varnosti."

Foto: Alexander Tamargo/Getty Images

3. Ne obžaluje

"Svoje sanje, vse sem postavila na stranski tir. Ampak v redu je. To je bila moja odločitev, ki sem jo sprejela z vso ljubeznijo tega sveta in ničesar ne obžalujem, nobene odločitve, ki sem jo sprejela, ne obžalujem, ker sem imela to veselje, da sem ves svoj čas preživela doma s svojima otrokoma. Zahvaljujem se mu (Williamu) za to, da je tako lepo skrbel za nas, vedno nam je nudil le najboljše. Ni je bilo stvari, ki nam je ni omogočil. Zelo se je trudil za vse, zame, za svoje otroke, za družino. Zelo sem srečna, da sem lahko vsa ta leta preživela s svojima otrokoma in to bi ponovila še tisočkrat."

4. Ne čuti ljubezni do same sebe?

"Kolikokrat sem to slišala. Imam veliko samospoštovanje, če ne bi poslušal vsakogar, bi bila tako negotova glede svojih odločitev. Predstavljajte si, da vse življenje živite od tega, kar bodo rekli drugi. Ne. Nikoli mi ni bilo mar za to in še vedno mi ni mar za to, kaj ljudje govorijo. Moje odločitve temeljijo na tem, kar vem, na mojih izkušnjah, na tem, kar čutim, kaj je najbolje zame in na mojih otrocih ter mojem okolju. Nikomur mi ni potrebno polagati računov. Edini dve osebi, ki lahko zahtevata pojasnila, sta moja otroka, za vse ostalo pa mi ni mar."

5. Nenehen boj

"V življenju je potrebno poslušati svoj notranji glas, potrebno je tvegati in mislim, da je bila zame ljubezen do drugih, do sebe, moja odločitev. Mogoče je v trenutni situaciji kdaj težko videti ljubezen ... ampak sem človeško bitje, ki lahko večkrat pade, a vedno znova tudi vstanem. In vem, da je življenje to: nenehen boj, da življenjskim situacijam ne dovolimo, da nas pokopljejo, moramo iti naprej, predvsem pa biti mama zase in za svoje otroke. Mislim, da nisem edina, ki doživlja takšno situacijo. Verjamem, da vsi iščemo popolno srečo."

Video: YouTube

6. Vedno gre naprej

"Ne gre za to, da igraš žrtev, ne za to, da rečeš 'uboga jaz'. Ne, prepričana sem, da so stvari, skozi katere grem, majhne v primerjavi z drugimi večjimi stvarmi. In nič se ne zgodi, živi smo, zdravi smo in mislim, da je to najpomembnejše pri vsem tem: osredotočanje na dobro, ker če se vedno pritožujemo in pritožujemo in vidimo negativno, se naše življenje nikoli ne bo izboljšalo."

Ni komentarjev:

Objavite komentar