petek, 5. julij 2024

Javno je zanikal obstoj svojih sinov: "Raje imam svoje pse, nimam sinov"

Foto: Instagram Alfredo Adame

Splošno znano je, da je Alfredo Adame povsem odtujen od Diega, Alejandra in Sebastiána, treh otrok, ki jih je imel z bivšo ženo Mary Paz Banquells. Pravzaprav se je zakon končal v tako slabih odnosih, da je stike prekinil tudi s svojimi potomci. Od takrat igralec neposredno in brez obotavljanja sproža vrsto napadov proti njim.

Zdaj, ko je potekalo dogajanje ob mesecu ponosa istospolno usmerjenih, ni okleval zanikati  svojega najmlajšega sina, ki je del skupnosti LGBTIQ+. "Ne zanima me, ne ve, ničesar o Sebastiánu. Nimam sinov, imam samo hčerko po imenu Vanessa, nič več. Bolj imam rad svoje pse, sinov pa nimam, Imam hčerko," je medije opozoril igralec.


Ker so predstavniki medijev vztrajali pri tej temi, je zvezdnik telenovel ponovil svoje stališče. "Nimam moških potomcev, imam le hčerko po imenu Vanessa Adame Castillo, nič več. Ne vztrajajte več pri tej temi, ne zanima me nič o tem tipu Sebastiánu. V življenju nočem vedeti ničesar o njem, on ni moj sin. Na tisoče ljudi se je želelo obesiti name, jaz pa sem jih na koncu brcnil v rit," je dodal.

Tudi njegovi otroci ne želijo imeti opravka z moškim, ki jih je spočel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar