ponedeljek, 1. julij 2024

Igralka telenovel spregovorila o korupciji v svoji obtožbi nasilja v družini

Foto: Instagram Laura Vignatti

Laura Vignatti se je pred nekaj meseci odločila, da bo javno spregovorila o fizičnem in psihičnem nasilju, ki ga je bila deležna s strani bivšega srčnega izbranca Salvadorja. Hkrati je sprožila tudi sodni postopek proti svojemu domnevnemu 'mučitelju', ki je ni le držal daleč stran od družine in prijateljev temveč jo je počasi oddaljeval tudi od njenega dela. Zdaj igralka argentinskega rodu zagotavlja, da je storilec deležen pomoči oblasti, zato je pozvala, naj ga kaznujejo za dejanja, ki jih je zagrešil.

"Prosim delite to v čim večjem številu. To je oseba, ki je nad mano izvajala fizično in psihično nasilje, Salvador. Za tiste, ki ne veste, ta oseba me je brutalno fizično, psihično in čustveno zlorabljala. Dogajalo se je še veliko več stvari. Stvari so šle do te mere, da me je skoraj ubil. In sodnica María Cristina Torres Sánchez ga ščiti. Zdaj vsi vemo zakaj! Dovolj je nekaznovanja. Dovolj je molka. Ne pustimo se več teptati. Povzdignimo glas. Podprimo kakor koli lahko. Če tega ne storimo, ne bomo nikoli spremenili tega zjebanega sistema, ki nas uničuje. Imamo pravico do življenja brez nasilja. Biti srečni in svobodni. Dovolj za božjo voljo, dovolj. Zelo sem žalostna, da moram tovrstne stvari deliti na svojih družbenih omrežjih, vendar mi niso dali druge izbire. Prosim za pravico. Prosim, delite, da bodo vsi vedeli in bili pozorni. Hvala vsem, ki me varujete, brez vas ne bi mogla naprej. Nisem sama," je igralka zapisala na svojem Instagramu, zapisa pa je pospremila s fotografijo omenjenega storilca.


Ko je Laura v preteklosti delila, kaj vse se je dogajalo, je podrobno opisala nekatere napade. "Davil me je, zlomil mi je nos, storil je še marsikaj. Nisem smela zapustiti stanovanja, ničesar nisem mogla narediti. Počutila sem se, kot da se nahajam v drugi dimenziji. Čez noč mi je uničil življenje: ostala sem brez hiše, brez službe, brez avta, brez denarja, ki sem ga imela," je takrat dejala.

Po njenih besedah so zadeve šle tako daleč, da je on odločal tudi o njenem delu. "Enkrat me je tako udaril, da sem bila vsa v modricah in preprosto nisem mogla iti na snemanja. On je celo odgovarjal na vsa moja sporočila. Enkrat je napisal sporočilo, da nisem dobro, da se ne bom vrnila na snemanja, a se zahvaljujem za priložnost," je dejala Laura, ki si le prizadeva doseči pravico in se bo borila, dokler je ne doseže.

Ni komentarjev:

Objavite komentar