sreda, 17. julij 2024

Prvič je podrobneje spergovorila o svoji romanci z Mauriciem Islasom

Foto: Instagram Niurka Marcos

Niurka Marcos je v javnosti od nekdaj poznana kot neposredna, odkrita ženska, ki nikoli ne pazi na svoje besede. Je zelo iskrena in se brez obotavljanja odziva na vsako osebno situacijo, ne glede na to, kako težka se zdi. Pred časom je prišlo na dan, da je imela zvezdnica kratko afero z igralcem Mauriciem Islasom v času, ko sta oba sodelovala v gledališki predstavi Aventurera.

Zdaj je 56-letna mehiška vedette, igralka, plesalka in pevka brez dlake na jeziku podrobneje spregovorila o tem razmerju. "Mauricio Islas je bil samski, bila sva zelo mlada. Jaz sem bila v težki situaciji, saj me je mož (producent Juan Osorio) varal in sem bila res zelo jezna, zato sem se prepustila. Prepustila sem se in to se mi je obrestovalo. Nisem bila kot tiste ženske, ki se povaljajo s prvim moškim, ki jim stopi na pot. Jaz sem to naredila s čednim, privlačnim moškim, ki je bil tudi dober v postelji," je razkrila za oddajo De primera mano (Imagen TV).

Čeprav je Niurka pripravljena odkrito govoriti o tej temi, je Mauricio Islas na drugi strani bolj zadržan, čeprav je takrat bil samski in brez obveznosti. "Mauricio je pravi gospod, ki o tem brez dvoma ne bo govoril," je poudarila.

Tisto bežno razmerje je ostalo v preteklosti. Medtem se je Niurka ločila od Juana Osoria in od takrat je bila romantično povezana z različnimi moškimi. Treba je omeniti, da je imela po ločitvi od televizijskega producenta daljšo afero z Bobbyjem Lariosom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar