sreda, 15. november 2023

Zelo težko mu je med snemanji prizorov s poljubi

Foto: Instagram Osvaldo de León

V zadnjem času vedno bolj priljubljeni igralec ameriških korenin, Osvaldo de León, je v intervjuju za revijo TVyNovelas presenetil s priznanjem, da mu je zelo težko snemati prizore s poljubi v telenovelah.

"Zame so ti prizori zelo, zelo težki. Bil je projekt, v katerem je moja soigralka ravno dobila otroka, zato mi je bilo še toliko bolj neprijetno snemati te prizore, saj sem tudi sam oče in družinski človek," je iskreno priznal uspešen igralec, ki se je rodil v Teksasu.


Njegov odpor iz teh prizorov izhaja predvsem iz spoštovanja, ki ga čuti do nežnejšega spola. "Odraščal sem v družbi številnih tet, z mamo, imam sestre, zdaj imam tudi hčerke. Vedno sem se trudil spoštovati ženske, kar seveda vključuje tudi moje soigralke. Med snemanji se trudim svojim soigralkam vliti veliko mero zaupanja, kajti če poskrbim, da bodo one videti dobro v vsakem prizoru, bom posledično dobro videti tudi jaz," je iskreno priznal.

39-letni igralec se med prizori s poljubi neudobno počuti iz vseh zgoraj navedenih razlogov, eden glavnih razlogov pa je tudi spoštovanje, ki ga čuti do svoje žene, prav tako igralke Victorie Camacho. "V vseh projektih imamo zapletene prizore ali prizore s poljubi, ki so zame osebno zapleteni, ker zelo spoštujem svojo ženo," je dejal glavni igralec telenovele Minas de pasión.

Ni komentarjev:

Objavite komentar